راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس

راهنمای  خرید اینترنتی بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آسدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, بازی فکری, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/بازی فکری/

 

نقد و بررسی بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس

محصول مورد نظر شما یعنی بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس در برند بازی فکری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بازی جذاب و هیجان انگیز بلاک آس برای اولین باردر سال ۲۰۰۰ در فرانسه معرفی شد و توانست در مدت کوتاهی به شهرتی جهانی برسد. این بازی استثنایی با کسب ۲۶ جایزه توانسته رتبه بهترین بازی را از نظر دریافت تعداد جوایز در بین بازی های دهه اخیر و همچنین قرن ۲۱ به خود اختصاص دهد.
در بازی بلاک آس هدف این است که بازیکن بتواند ۲۱ قطعه خود را در صفحه بازی قرار دهد یا حداقل در پایان بازی مهره های کمتری نسبت به بازیکن های مقابل خود در بیرون از صفحه داشته باشد. بلاک آس بین ۴ نفر انجام می شود. اولین حرکت در این بازی آن است که هر بازیکن باید به گونه ای باشد که مربع گوشه سمت خودش (سمت راست) را پر کند و بدین گونه بازی به نوبت ادامه پیدا می کند. هر بازیکن باید قطعات خود را در حالتی روی صفحه قرار بدهد که حداقل از یک گوشه به رنگ همسان خود متصل باشد. اگر این اتصال از سمت ضلع باشد، حرکت اشتباه است و تنها در صورتی می تواند درست باشد که اتصال از سمت ضلع با رنگ های رقیب باشد. در ادامه بازی شما باید به جایگذاری قطعات خود در صفحه ادامه دهید و سعی کنید برای جلوگیری از مسدود شدن مسیرتان، به سمت مرکز صفحه در حرکت باشید و در عین حال باید برای گسترش مهره های رقیب مانع باشید و سعی کنید گوشه هایی را که مناسب جایگذاری قطعات رقیب است را زودتر پر کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ طرح ماکان بند کد xm2 به همراه زیرلیوانی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس


ویژگی و مشخصات بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس

تصاویر برای بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس

برچسب های لازم برای بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس |
خرید اینترنتی بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس |
مشخصات و قیمت بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری پرشان پارس مدیا مدل بلاک آس رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول