راهنمای خرید اینترنتی برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم

راهنمای  خرید اینترنتی برگ نعناع شلیرا ۷۵گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دمنوش, کالاهای سوپرمارکتی, نوشیدنی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/نوشیدنی/دمنوش/

 

نقد و بررسی برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم

محصول مورد نظر شما یعنی برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم در برند دمنوش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شلیرا بر خلاف رویه مدرن،استفاده از ماشین آلات صنعتی را در تولید به حداقل رسانده و بر نیروی انسانی آموزش دیده تکیه می کند. گیاهان شلیرا،از مراتع طبیعی برداشت می شود و یا در مزارع،تحت نظارت به صورت ارگانیک کشت می شوند.
اسم لاتین:Mentha
طریقه مصرف: ۱ قاشق مرباخوری سرپر از گیاه را برای هر فنجان به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه دم کنید و چند بار در روز میل کنید.
فکرش را بکنید در یک هوای داغ و خسته کننده به یک دمنوشی نیاز دارید که خستگی را از بدن‌تان بیرون کند و درعین حال یک خنکی مطبوع و آرامش دهنده در تک تک سلول‌هایتان حس کنید. دمنوش نعناع همان گیاه سبز رنگ خوش طعم است که حال و هوایتان را تغییر می‌دهد و می‌توانید یک روز شلوغ و پر سروصدا را راحت‌تر تحمل کنید، اندکی چشم‌هایتان را روی هم بگذارید تا از طعم تند و خنک آن لذت ببرید. این گیاه فوق‌العاده در میان ایرانی‌ها محبوب و رایج است و همه ما همیشه برای درمان خانگی بعضی از بیماری‌ها گیاه نعناع را در شکل‌های متفاوت استفاده کرده‌ایم و حال‌مان هم حسابی خوب شده است.
در چین به ریشه‌های خشک شده نعناع، هوانگ ژین می‌گویند که حاوی فلاونوئیدها هستند. همان‌هایی که خاصیت ضد ویروسی، آنتی اکسیدان، خواص ضدعفونی کننده، ضد باکتری و ضد سرطان دارد.
همچنین حدود ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد از نعناع در پخت‌و‌پز و درمان بیماری‌ها استفاده می‌شده و گفته می‌شود که این گیاه از شمال قاره آفریقا و دریای مدیترانه سرچشمه گرفته است. حتی یک متن پزشکی پیدا شده که در دوران مصر باستان نوشته شده و از فواید دارویی گیاه نعناع گرفته است. حتی انقدر این گیاه برای آن‌ها ارزشمند بوده است که از آن به عنوان نوعی پول و ارز استفاده می‌کردند.
نعناع بالاخره به اروپا هم راه پیدا می‌کند و حتی در زمان قرون وسطی راهبان مسیحی از آن به عنوان مسواک دندان‌ها استفاده می‌کردند.
بنابراین به غیر از طب سنتی چین و مصر باستان و اروپای قرون وسطی، بسیاری از مردم از جمله خودمان از خواص نعناع استفاده می‌کنیم.

  راهنمای خرید اینترنتی چاشنی بوشهری و دزفولی آلس پایس 250گرم مجموعه 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم


ویژگی و مشخصات برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم

تصاویر برای برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه برگ نعناع شلیرا 75گرم

برچسب های لازم برای برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم |
خرید اینترنتی برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم |
مشخصات و قیمت برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی برگ نعناع شلیرا ۷۵گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول