راهنمای خرید اینترنتی پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm

راهنمای  خرید اینترنتی پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cmدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, تجهیزات کوهنوردی و صخره نوردی, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات کوهنوردی و صخره نوردی/

 

نقد و بررسی پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm

محصول مورد نظر شما یعنی پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm در برند تجهیزات کوهنوردی و صخره نوردی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یخ نوردی مزایای بسیاری برای تناسب اندام و سلامتی بدن دارد و بدیهی است که صعود در یخ نوردی یک فعالیت جسمی سخت است که نیاز به لوازم و تجهیزات مخصوصی جهت حفظ امنیت دارد. پیچ یخ یکی از لوازم های مهم و ضروری در یخ نوردی است. پیچ یخ سوئیفت ۱۶ سانتی متری Swift Ice Screw 16cm جزو لوازم ضروری در یخ نوردی است. این پیچ یخ کایلاس کد KE331002 سبک و کم حجم طراحی شده و با لوله آلومینیومی همراه با مته های فولادی که باعث شده پیچ یخ سبک تر شود کار را برای شما آسان تر کرده است. لوله آلومینیومی بسیار سبک، ایده آل برای زمان صعود که کم بودن وزن در اولویت قرار دارد. دستگیره تاشو یکپارچه، اهرم بهینه شده ای است که سریع تر و راحت تر پیچ می شود. یکی دیگر از عوامل تسهیل استفاده از این ابزار، شکل مته به منظور تسهیل فرو رفتن در یخ بهینه شده است. این پیچ یخ سوئیفت ۱۳ سانتی متری Swift Ice Screw 16cm از مته فولادی، لوله آن از آلومینیوم آنودایز و دسته از جنس آلومینیوم ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی دارد. این محصول دارای استاندارد اتحادیه اروپا است که به آسانی با یخ درگیر می شود و ایمنی شما را در این ورزش سخت حفظ می کند. این پیچ یخ در سه رنگ قرمز، نارنجی، سبز و همچنین در سه سایز ۲۰ سانتی متری، ۱۶ سانتی متری و ۱۳ سانتی متری طراحی شده که یک گزینه ایده آل بین پیچ یخ های کایلاس و دیگر برندها می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی دوچرخه کوهستان رامبو مدل TESLA400 سایز 26

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm


ویژگی و مشخصات پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm

تصاویر برای پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm

برچسب های لازم برای پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm |
خرید اینترنتی پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm |
مشخصات و قیمت پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پیچ یخ کایلاس مدل SWIFT 16cm رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول