راهنمای خرید اینترنتی بسته لوازم التحریر استابیلو

راهنمای  خرید اینترنتی بسته لوازم التحریر استابیلودیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بسته لوازم التحریر استابیلو توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بسته های لوازم تحریر, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/بسته های لوازم تحریر/

 

نقد و بررسی بسته لوازم التحریر استابیلو

محصول مورد نظر شما یعنی بسته لوازم التحریر استابیلو در برند بسته های لوازم تحریر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همیشه تهیه لوازم‌التحریر با قابلیت‌های فنی و کیفیت مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان دغدغه خاطر بوده است. حال، قرار داشتن اقلام ضروری در یک بسته آماده و اطمینان از کارا بودن آن‌ها، بسیار خوشایند خواهد بود. شرکت «استابیلو» (Stabilo) با عرضه بسته‌های متنوع لوازم التحریر این امکان را فراهم آورده است. این شرکت آلمانی در سال ۱۹۶۱ میلادی در شمال شهر نورنبرگ تاسیس گردید و با تولید نوشت‌ابزار متنوع و کارا، خیلی زود تبدیل به برند شناخته شده‌ای در این زمینه شد. با توسعه‌ی فن‌آوری‌‌های به‌کار گرفته شده در محصولات این شرکت و طراحی ارگونومی آن‌ها، حجم مشتریان محصولات تولیدی شرکت استابیلو در سال‌های اخیر به اوج خود رسیده است. یکی از محصولات پر‌کابرد این شرکت، بسته‌ی لوازم‌التحریر است. این محصول، سه عدد روان‌نویس با رنگ‌های سبز،قرمز و بنفش، یک عدد خودکار مشکی، یک عدد خودکار مکانیکی آبی و در نهایت، یک ماژیک فسفری علامت‌گذار (هایلایت) را شامل می‌شود. وجود این اقلام در یک بسته‌بندی آماده، برای دانش‌آموزان بسیار مثمر ثمر خواهد بود. با تهیه‌ی این بسته‌ی لوازم‌التحریر، هم در زمان مورد نیاز برای خرید تک تک این ابزار صرفه‌جویی شده و هم از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه خواهد بود. دسته هر دو خودکار قرار داده شده در این بسته از پلاستیک است. با ذکر این نکته که ضخامت نوشتاری خودکار مکانیکی آن، ۰.۵ میلی‌متر است و قابلیت شارژ شدن را نیز دارد. به عنوان مشخصات فیزیکی روان‌نویس‌های این بسته‌ی لوازم‌‌التحریر، می‌توان به ضخامت ۰.۴ میلی‌متری آن‌ها اشاره کرد. تهیه این محصول، علاوه بر مزایای ذکر شده، لذت و راحتی استفاده از نوشت‌ابزار با کیفیت را به همراه خواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق 100 برگ مدل pazzle-03 کد 147452

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بسته لوازم التحریر استابیلو


ویژگی و مشخصات بسته لوازم التحریر استابیلو

تصاویر برای بسته لوازم التحریر استابیلو

برچسب های لازم برای بسته لوازم التحریر استابیلو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بسته لوازم التحریر استابیلو |
خرید اینترنتی بسته لوازم التحریر استابیلو |
مشخصات و قیمت بسته لوازم التحریر استابیلو |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بسته لوازم التحریر استابیلو رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول