راهنمای خرید اینترنتی بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵

راهنمای  خرید اینترنتی بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

جلوبندی و تعلیق, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم مصرفی خودرو, لوازم یدکی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم مصرفی خودرو/لوازم یدکی خودرو/جلوبندی و تعلیق/

 

نقد و بررسی بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵

محصول مورد نظر شما یعنی بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵ در برند جلوبندی و تعلیق می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بوش طبق جناقی از گروه قطعات جلوبندی خودرو است. این قطعه در کنار چرخ و طبق خودرو قرار می‌گیرد. وظیفه این قطعه گرفتن ضربات واردشده از چرخ خودرو به سیستم تعلیق و رام خودرو است و ارتعاشات مختلف واردشده به رام خودرو را نیز دفع می‌نماید. بوش طبق جناقی ذیل مجموعه قطعات ایمنی خودرو قرار می‌گیرد و خرابی یا بی‌کیفیتی این قطعه سرنشینان خودرو را تهدید می‌کند. ابعاد این قطعه دارای اهمیت بوده و در صورت مغایرت، مونتاژ آن با مشکل مواجه می‌شود؛ درنتیجه‌ی عدم تطابق، این قطعه فشار بیش از اندازه‌ای را متحمل می‌شود یا در اثر لقی، هیچ بار و فشاری را تحمل نکرده و به سایر قطعات سیستم تعلیق خودرو آسیب می‌رساند. حالت‌های خرابی این قطعه، بریده‌شدن پیچ، پارگی، پوسیدگی و خشکی قسمت لاستیکی آن است که در نتیجه‌ی آن، ناسازگاری در میزان فرمان رخ خواهد داد و به­ اصطلاح فرمان گیج می‌شود. این قطعه بین خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و سمند مشترک است. هر خودرو دو عدد از این قطعه دارد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست خودرو واقع می‌شود. کیفیت پایین قسمت لاستیکی بوش طبق جناقی، سبب خشک‌شدن، پارگی و پوسیدگی زودتر از زمان عادی می‌شود.شرکت آرین میلاد تبریز با نام تجاری آرال تَک ، با هدف تولید و عرضه انواع قطعات خودرو و با در نظر گرفتن طراحی محصول منطبق با نیاز مشتری ، ارائه خدمات متمایز و توجه به مسئولیت های زیست محیطی ، برند خود را در بازار داخلی عرضه کرده و در جهت تبدیل شدن به عنوان برند برتر ایرانی می کوشد.

  راهنمای خرید اینترنتی گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵


ویژگی و مشخصات بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵

تصاویر برای بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵

برچسب های لازم برای بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵ |
خرید اینترنتی بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵ |
مشخصات و قیمت بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بوش طبق جناقی آرال تک کد AT_121 مناسب برای پژو ۴۰۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول