راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تبلت, تبلت و کتابخوان, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/تبلت و کتابخوان/تبلت/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کد Ab-95 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9 2018

 

“>

نقد و بررسی تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت در برند تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

«ایسر» با محصولات سری «Predator» (پردتر) قصد دارد تا نگاه کاربران جهان را به بازی با گجت‌های قابل‌حمل عوض کند. این شرکت تایوانی در شهریور سال ۹۴ شمسی از یک تبلت اندرویدی به نام پردتر ۸ رونمایی کرد. این تبلت، ظاهری متفاوت از هر تبلت اندرویدی دیگر دارد. متفاوت‌بودن این تبلت از همان نگاه اول پیداست. پدرتر ۸ از چهار بلندگو در گوشه‌های دستگاه بهره می‌برد که در نوع خود اقدامی منحصربه‌فرد به‌حساب می‌آید؛ بدین‌صورت کاربران از هر طرف، صدایی رسا و شفاف از این تبلت خواهند شنید. بدیهی است که وقتی محصولی عنوان «گیمینگ» را به دوش می‌کشد، باید از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار باشد. ایسر هم برای این تبلت گیمینگ خود از سخت‌افزار قدرتمندی بهره برده است. این تبلت اندرویدی به پردازنده‌ی اتم مدل x7 مجهز شده است؛ همچنین دو گیگابایت حافظه‌ی رم، این پردازنده را همراهی می‌کند. علاوه‌براین پردتر ۸، دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که این میزان حافظه را می‌توان با کارت حافظه‌ی microSD افزایش داد. تبلت گیمینگ ایسر به یک نمایشگر ۸اینچی و با کیفیت Full HD مجهز است که تصاویری درخشان و البته کمی اشباع‌شده را به تصویر می‌کشد؛ همچنین اندروید نسخه‌ی ۵.۱ موسوم به لالی‌پاپ برای این دستگاه در نظر گرفته شده که شخصی‌سازی زیادی در آن انجام نشده است. به‌هرحال شرکت ایسر نخستین شرکت در دنیا به‌حساب نمی‌آید که قدم در حوزه‌ی تبلت‌های گیمینگ گذاشته است. پیش‌ازاین شرکت Nvidia با تبلت قدرتمندتر خود به نام Shield پیشگام بوده است. درمجموع انتظار می‌رود که در آینده‌ای نه‌چندان دور، شرکت‌های بزرگ، تبلت‌هایی مناسب برای بازی طراحی و تولید کنند.

  راهنمای خرید اینترنتی

 

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت


ویژگی و مشخصات تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

تصاویر برای تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

برچسب های لازم برای تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت |
خرید اینترنتی تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت |
مشخصات و قیمت تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسر مدل Predator 8 GT-810 ظرفیت ۳۲ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول