راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تبلت, تبلت و کتابخوان, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/تبلت و کتابخوان/تبلت/

 

نقد و بررسی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت در برند تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در تابستان سال ۹۴، شرکت ایسوس از چهار تبلت اندرویدی، رونمایی به عمل آورد. این تبلت‌ها از خانواده‌ی نوظهور زن‌پد (ZenPad) این شرکت هستند و تاکنون شامل دو تبلت ۷ اینچی با نام‌های Z170C و Z370CG، یک تبلت ۸ اینچی با نام Z580CA و یک تبلت ۱۰ اینچی با نام Z300C اند. شرکت ایسوس در این تبلت‌ها بیش از هر چیز دیگری بر فاکتورهای طراحی، سخت‌افزار و قیمت تمرکز کرده است. اما اصلی‌ترین تفاوت نسخه‌های ۷ و ۸ اینچی این تبلت‌ها، مربوط به نمایشگر، حافظه‌ی رم و دوربین آن‌ها می‌شود. حال در این فرصت قصد داریم تا به بیان مشخصات زن‌پد ۷ اینچی مدل Z170CG بپردازیم. تفاوت اصلی این تبلت با مدل Z170C در وجود شیار سیم کارت است. در حقیقت، زن‌پد Z170C نسخه‌ی WiFi و زن‌پد Z170CG نسخه‌ی دو سیم کارته با شبکه‌ی ۳G است. همان‌طور که مشخص است، این تبلت به یک نمایشگر ۷ اینچی با فناوری IPS مجهز است و از دقت تصویر ۶۰۰ × ۱۰۲۴ پیکسل بهره می‌برد. چند سالی می‌شود که شرکت ایسوس به همگان ثابت نموده که گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به معنای بهره‌مندی از تراشه‌های شرکت کوالکام نیست. ازاین‌رو ما شاهد طیف وسیعی از محصولات این شرکت با تراشه‌های شرکت اینتل هستیم. زن‌پد Z170CG هم به تراشه‌ی ۶۴ بیتی اتم مدل x3-C3230 مجهز است و بر روی آن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای قرار دارد. این تبلت در دو مدل و با حافظه‌های داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی و با حافظه‌های رم یک گیگابایتی عرضه شده است. در مورد دوربین این تبلت هم باید بگوییم که بسته به منطقه‌ی عرضه محصول، کیفیت دوربین‌های آن متفاوت خواهد بود. دوربین اصلی آن به دو انتخاب ۵ و ۲ مگاپیکسلی محدود می‌شود. همچنین این تبلت از یک حسگر ۰.۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوم بهره می برد. از دیگر مشخصات برجسته‌ی این محصول می‌توان به پشتیبانی از قابلیت Miracast و اسپیکر DTS با صدای HD اشاره کرد. در نهایت ایسوس از یک باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۱۳ وات ساعت (۱۳Wh) برای این محصول به کار برده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور آکام مدل Aa702794 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A70

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت


ویژگی و مشخصات تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

تصاویر برای تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

برچسب های لازم برای تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت |
خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت |
مشخصات و قیمت تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170CG – A دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول