راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تبلت, تبلت و کتابخوان, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/تبلت و کتابخوان/تبلت/

 

نقد و بررسی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت در برند تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در تابستان سال ۹۴، شرکت ایسوس از چهار تبلت اندرویدی، رونمایی به عمل آورد. این تبلت‌ها از خانواده‌ی نوظهور زن‌پد (ZenPad) این شرکت هستند و تاکنون شامل دو تبلت ۷ اینچی با نام‌های Z170C و Z370CG، یک تبلت ۸ اینچی با نام Z580CA و یک تبلت ۱۰ اینچی با نام Z300C اند. شرکت ایسوس در این تبلت‌ها بیش از هر چیز دیگری بر فاکتورهای طراحی، سخت‌افزار و قیمت تمرکز کرده است. اما اصلی‌ترین تفاوت نسخه‌های ۷ و ۸ اینچی این تبلت‌ها، مربوط به نمایشگر، حافظه‌ی رم و دوربین آن‌ها می‌شود. حال در این فرصت قصد داریم تا به بیان مشخصات زن‌پد ۷ اینچی مدل Z170CG بپردازیم. تفاوت اصلی این تبلت با مدل Z170C مربوط به پشتیبانی سیم‌کارت می‌شود. Z170CG دارای دو شیار سیم‌کارت است و از شبکه‌ی ۳G پشیبانی می‌کند. همان‌طور که مشخص است، این تبلت به یک نمایشگر ۷ اینچی با فناوری IPS مجهز است و از دقت تصویر ۶۰۰ × ۱۰۲۴ پیکسل بهره می‌برد. چند سالی می‌شود که شرکت ایسوس به همگان ثابت نموده که گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به معنای بهره‌مندی از تراشه‌های شرکت کوالکام نیست. ازاین‌رو ما شاهد طیف وسیعی از محصولات این شرکت با تراشه‌های شرکت اینتل هستیم. زن‌پدZ170C هم به تراشه‌ی ۶۴ بیتی اتم مدل x3-C3230 مجهز است و بر روی آن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای قرار دارد. این تبلت در دو مدل و با حافظه‌های داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی و با حافظه‌های رم یک گیگابایتی عرضه شده است. در مورد دوربین این تبلت هم باید بگوییم که بسته به منطقه‌ی عرضه محصول، کیفیت دوربین‌های آن متفاوت خواهد بود. دوربین اصلی آن به دو انتخاب ۵ و ۲ مگاپیکسلی محدود می‌شود. همچنین این تبلت از یک حسگر ۰.۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوم بهره می برد. از دیگر مشخصات برجسته‌ی این محصول می‌توان به پشتیبانی از قابلیت Miracast و اسپیکر DTS با صدای HD اشاره کرد. در نهایت ایسوس از یک باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۱۳ وات ساعت (۱۳Wh) برای این محصول به کار برده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری نیلکین مدل NKT102 مناسب برای تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت


ویژگی و مشخصات تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت

تصاویر برای تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت

برچسب های لازم برای تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت |
خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت |
مشخصات و قیمت تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت ایسوس مدل ZenPad C 7.0 Z170C ظرفیت ۱۶ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول