راهنمای خرید اینترنتی چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022

راهنمای  خرید اینترنتی چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چادر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چادر/

 

نقد و بررسی چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022

محصول مورد نظر شما یعنی چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022 در برند چادر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
چادر کوهنوردی اسنوهاک مدل دیسکاوری بروز شده چادر سری T2001 این کمپانی است. اسنوهاک سعی کرده در این چادر از طراحی بروزتری در شکل و شمایل و همچنین نوع کاربری درب و پوش‌های چادر بهره بگیرد.
در سری قبلی چادرهای T2001 اسنوهاک، درب های ورودی به صورت بالا به پایین باز شده و در ناحیه پایینی درب بسته می‌شوند. در چادر دو نفره اسنوهاک مدل دیسکاوری، درب ها از پهلو باز شده و به کاربر اجازه می‌دهند فضای بیشتری برای رفت و آمد داشته باشد.
همچنین در این مدل برای تهویه از یک مش سرتاسری در ناحیه فوقانی چادر بهره گرفته شده است. این تهویه در تابستان و فصول معتدل سال کمک می‌کند تا شرایط بهتری داخل چاد محیا شود و در فصول سرد سال موجب تهویه بهتر رطوبت هوای داخل چادر و جلوگیری از ایجاد شبنم می‌شود.
روی پوش دوم چادر ۲ نفره اسنوهاک مدل دیسکاوری دو عدد پنجره قرار گرفته که امکان باز و بسته شدن را دار می‌باشند. این پنجره برای کنترل میزان تهویه هوا بسیار کاربردی خواهد بود.
دو عدد فضای انباری در طرفین چادر با عرض ۴۰ سانتی‌متر قرار دارد که برای نگهداری لوازم کوهنوردی دو نفر مناسب خواهد بود. همچنین درب ورودی در یک سوی چادر به صورت عمودی باز می‌شود که امکان تبدیل آن به سایبان با اتصال به عصای کوهنوردی ممکن است.

  راهنمای خرید اینترنتی پیش بند نوزادی مدل Sheeps

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022


ویژگی و مشخصات چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022

تصاویر برای چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022

برچسب های لازم برای چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022 |
خرید اینترنتی چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022 |
مشخصات و قیمت چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چادر اضطراری اسنو هاوک مدل Discovery 2 کد F2022 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول