راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100

راهنمای  خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100

محصول مورد نظر شما یعنی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100 در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ترامپولین iTs100 آیترام با قطر ۱۰۰ سانتیمتر معادل ۴۰ اینچ قابلیت استفاده برای سنین ۵ سال به بالا را داراست. این محصول که با نام جامپینگ نیز شناخته میشود تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و فنر های آن برای تحمل این وزن طراحی شده اند. لازم به زکر است که این سایز از ترامپولین برای استفاده کودکان زیر ۵ سال را ندارد چرا که فاقد تور محافظ بوده و تنها برای کاربرد ورزشی دارد.
کلیه ترامپولین های فنری آیترام (iTram) دارای محافظ سه لایه از جنس پارچه آکسفورد/سامسونگ می باشد که از پای کاربر در مقابل برخورد با فنر و قلاب ها هنگام استفاده از این وسیله محافظت میکند.این ترامپولین دارای ۳۴ عدد فنر ویژه طراحی و تولید شده توسط آیترام است. تعداد ۶ عدد پایه به ارتفاع ۳۰ سانتی متر ایمنی کاربر در برخورد با زمین هنگام جامپینگ تضمین میکند. ترامپولین باید به نحوی ساخته شود که پای کاربر در پرش استاندارد با ترامپولین و کشیده شدن کفی به سمت پایین با زمین برخورد نکند و ارتفاع مناسب را داشته باشد. کفشک های لاستیکی استفده شده در این پایه ها از لغزیدن وسیله و ایجاد صدا جلوگیری میکند. ترامپولین جامپینگ آیترام هیچ گونه صدایی تولید نمیکند . مزاحمتی برای سایز ساکنین در طبقات پایین آپارتمان ایجاد نمیکند. لازم به ذکر است ترامپولین های فنری پس از مدتی صدای ناچیزی تولید میکنند که با چکاندن یک قطره روغن روان کننده صنعتی (روغن چرخ خیاطی) این صدا کاملا برطرف میشود. ترامپولین مزایای بیشماری دارد که میتوان از این میان به افزایش تراکم استخوان ، تخلیه انرژی کودکان، کالری سوزی بالا تا ۳ برابر دویدن با تریدمیل ، تقویت سیستم ایمنی بدن و قابلیت انجام حرکات ایروبیک و هوازی برای سالمندان اشاره کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی ابزار توالت سفری بانوان آسان ریز مدل sa20 بسته 20 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100


ویژگی و مشخصات ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100

تصاویر برای ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100

برچسب های لازم برای ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100 |
خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100 |
مشخصات و قیمت ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs100 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول