راهنمای خرید اینترنتی توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno

راهنمای  خرید اینترنتی توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Sthenoدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

توپ, لوازم ورزشی, ورزش های توپی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های توپی/توپ/

 

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب تتو موقت مدل maleka 7

“>

نقد و بررسی توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno

محصول مورد نظر شما یعنی توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno در برند توپ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

یک توپ فوتسال مخصوص مسابقات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. توپ فوتسال آلشپورت مدل Medusa Stheno یکی از مدل‌های حرفه‌ای و مخصوص استفاده در مسابقات فوتسال است. این مدل ظاهر زیبایی دارد و از قطعات پنج و شش ضلعی تشکیل شده است. این قطعات بدون درز هستند و جنسی از چرم مصنوعی دارند. پلاستیک بکار رفته در این مدل نیز از ترکیبات پلی‌اورتان است که سبب کاهش سایش در توپ شده و دوام بیشتری را به آن می‌دهد. لاستیک پلی‌اورتانی نرم و بادوام است و عمر توپ را بیشتر می‌کند. فناوری مهم این مدل استفاده از Thermobonding است که به گردی توپ و دوام حالت گردی مناسب آن در استفاده‌ی دراز مدت کمک بسیاری می‌کند. این توپ وزنی معادل ۴۰۷ گرم دارد. طبق قوانین فیفا توپ‌ فوتسال استاندارد باید سایز ۴ و وزن آن بین ۳۹۰ تا ۴۳۰ گرم باشد.
بسیاری از بازیکنان بزرگ و مشهور فوتبال برزیل، از طریق کسب مهارت‌های رشته ورزشی فوتسال، سبک‌ها و متدهای خود را در رشته فوتبال گسترش دادند و این موضوع زمینه مطرح شدن آن‌ها را به عنوان بازیکنان بزرگ فوتبال فراهم کرد. بازیکنانی مانند پله، زیکو، به‌به‌تو و سایر ستاره‌های فوتبال برزیل مهارت‌های خود را از طریق بازی در زمین‌های فوتسال و شرکت در این رشته ورزشی ترقی دادند.
آلشپورت یک کمپانی آلمانی است که در زمینه طراحی و تولید لباس و تجهیزات ورزشی به ویژه فوتبال می‌پردازد. این کمپانی فعالیت خود را در آلمان در شهر کوچک بالینگن در سال ۱۹۴۸ آغاز کرد. یک سال بعد با برداشته شدن تحریم‌ها علیه تیم‌های فوتبال آلمانی به دست فیفا شرایط بزرگ‌تر شدن این کمپانی مهیا شد. با گذر زمان آلشپورت به طراحی دستکش‌های دروازه بانی روی آورد که همراه با موفقیتی بزرگ برای آن‌ها بود. آلشپورت همچنین طراح و تولیدکننده لباس تیم ملی فوتبال ایران و بعضی باشگاه‌های داخل کشور است.

  راهنمای خرید اینترنتی مچ بند ورزشی مدل 2021 طرح باشگاه بارسلونا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno


ویژگی و مشخصات توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno

تصاویر برای توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno

برچسب های لازم برای توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno |
خرید اینترنتی توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno |
مشخصات و قیمت توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی توپ فوتسال آلشپرت مدل Medusa Stheno رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول