راهنمای خرید اینترنتی جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020

راهنمای  خرید اینترنتی جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, جعبه و کیف ابزار, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, نظم دهنده ابزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/نظم دهنده ابزار/جعبه و کیف ابزار/

 

نقد و بررسی جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020

محصول مورد نظر شما یعنی جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020 در برند جعبه و کیف ابزار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
جعبه‌ی مدل TA-501020، محفظه‌ی مکعب‌مستطیل کوچکی است که توسط شرکت «ایران پتک» (Iram Potk) تولید می‌شود. این جعبه از جنس مرغوبی ساخته‌شده و وزن بسیار کمی دارد. ابعاد این جعبه، فضای کمی را در جعبه یا میز ابزار اشغال می‌کند. مقاومت بالای این محصول در برابر عوامل مختلف، کارایی آن را افزایش داده است. TA-501020 نام جعبه‌ی کوچک پلاستیکی است که شرکت ایران پتک تولید‌کننده‌ی آن است. ایران پتک شرکت ایرانی بزرگی است که در کشورمان درزمینه‌ی تولید گونه‌های مختلف ابزاردستی و جعبه‌های ابزار فعالیت وسیعی دارد. این جعبه مکعبی از پلاستیک مرغوبی تولیدشده که در برابر ضربه، فشار و رطوبت مقاومت بالایی دارد. این محصول در ابعاد ۵×۵×۱۰ ساخته می‌شود. کارایی این مدل در تفکیک وسایل و ابزار‌های کوچک از همدیگر است. به‌عنوان مثال برای تفکیک میخ‌ها و پیچ‌ها از هم یا تفکیک مته‌های و سری‌های پیچ‌گوشتی و مواردی ازاین‌دست، از این نوع جعبه‌ها استفاده می‌کنند. به‌احتمال زیاد تهیه‌ی یک عدد از این محصول برای تفکیک کردن ابزار کافی نیست و باید متناسب با حجم و تنوع اقلامی که در اختیار دارید، تعدادی از این جعبه را تهیه کنید. این محصول را بیشتر در جعبه‌های بزرگ یا میزهای ابزار قرار می‌دهند. ایران پتک هم مدل TA-501020 را برای تفکیک ابزار از هم و با ابعاد ۵×۵×۱۰ تولید می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020


ویژگی و مشخصات جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020

تصاویر برای جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020

برچسب های لازم برای جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020 |
خرید اینترنتی جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020 |
مشخصات و قیمت جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی جعبه پلاستیکی ایران پتک مدل TA 501020 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول