راهنمای خرید اینترنتی کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس

راهنمای  خرید اینترنتی کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکسدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, کامپیوترهای کوچک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/کامپیوترهای کوچک/

 

نقد و بررسی کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس

محصول مورد نظر شما یعنی کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس در برند کامپیوترهای کوچک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه مسایل متنوعی در انتخاب ابزار دور و برمان تاثیر گذار هستند. از رنگ و تنوع در ظاهر آنها گرفته تا میزان حجم اشغالی بر روی میز کارمان! مطمینا اگر از کسانی باشید که به مرتب بودن لوازم اطرافتان اهمیت می‌دهید، ملاک بیان شده یعنی حجم اشغالی یک ویژگی مهم برایتان محسوب می‌شود. ECS نزدیک به ۳۰ سال است که در زمینه تولید لوازم کامپیوتری اعم از مادربرد، کامپیوترهای رومیزی، تلفن‌های همراه و … فعالیت دارد. این شرکت یک تولید کننده درجه یک برای طیف گسترده‌ای از مشتریان به حساب می‌آید. یکی از فعالیت این شرکت در تولیدات خود تولید تحت نام دوستدار محیط زیست بوده. اگر بخواهیم در چند جمله کوتاه این استراتژی شرکت را شرح دهیم، میتوان گفت تولیدات این شرکت به سمت کمتر کردن زایعات به وجود آمده از محصولات خود، در نتیجه کمتر شدن آسیب به محیط اطراف و اثرات زیست محیطی پیش می‌رود. Liva X یکی از تولیدات این برند است. این مینی کامپیوتر دارای بدنه‌ای کوچک و ظریف بوده و با رنگ زیبای مشکی کربونی خود ظاهر جذابی به خود گرفته است. یکی از ویژگی‌هایی که در این محصول چشم ما را به خود جذب می‌کند سایز کوچک و ظرافت بالای آن است. یعنی این محصول می‌تواند بدون اشغال کردن فضای میز شما، همراه خوبی برای انجام دادن کارهای روزانه‌تان باشد. از ظرافت این محصول بگذریم می‌رسیم به جزییات و رابط‌های کاربری این مینی کامپیوتر! X به پردازنده N2808 Intelبا فرکانس ۱.۵۸ گیگاهرتز بهره‌‌مند بوده و این انتخاب آن را در دنیای رقابت به جلو سوق داده است. عملکرد بالا، سرعت شبکه سریع‌تر نسبت به رقبای خود و اتصال بهبود یافته پردازنده مرکزی و گرافیکی این محصول را تبدیل به یک رقیب برای کامپیوترهای رومیزی‌مان کرده است. سرعت بالای انتقال اطلاعات در حالت Wi-Fi سرعتی به خوبی سرعت شبکه‌های با اتصال کابل را به ما می‌دهد. درگاه‌های ارتباطی X2 به یک درگاه Super Speed USB3.0 مجهز شده است. بد نیست بدانید در این مینی کامپیوتر از حافظه ۴G DDR3L و یک حافظه SSD بسیار کوچک از نوع EMMC استفاده شده است. این هارد دارای یک محفظه نگه‌داری هم هست. این محفظه به صورت خیلی زیبا در چشت مانیتور متصل شده و از اشغال شدن میزه کار شما هم در این حالت جلوگیری می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل رنگین کمان مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ galaxy A70

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس


ویژگی و مشخصات کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس

تصاویر برای کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس

برچسب های لازم برای کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس |
خرید اینترنتی کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس |
مشخصات و قیمت کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کامپیوتر کوچک ای سی اس مدل لیوا ایکس رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول