راهنمای خرید اینترنتی مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1

راهنمای  خرید اینترنتی مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات شبکه و ارتباطات, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, مودم – روتر ADSL | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات شبکه و ارتباطات/مودم – روتر ADSL/

 

نقد و بررسی مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1

محصول مورد نظر شما یعنی مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1 در برند مودم – روتر ADSL می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
به جرات می‌توان گفت مودم Archer D9 یک محصول حرفه‌ای ساخت شرکت تی‌پی-لینک (TP-Link) با مشخصات سخت‌افزاری قوی و امکانات کامل است که کارآیی و محدوده پوششی بسیار بالا را ارایه می‌دهد. در طراحی این دستگاه از دو باند فرکانسی ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز برای شبکه بی‌سیم استفاده شده که سرعت انتقال در باند ۲.۴ گیگاهرتز ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ گیگاهرتز به ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه خواهد رسید. بنابراین سرعت شبکه در هر دوباند به صورت همزمان به ۱۹۰۰ مگابیت بر ثانیه خواهد رسید که چنین سرعتی برای انجام کارهایی که پهنای باند بالایی نیاز دارند مانند دیدن ویدیوهای HD، انجام بازی‌های چندکاربره، به اشتراک گذاری فایل درایوهای USB و اشتراک پرینترهای USB، بسیار مناسب است. باند ۲.۴ گیگاهرتز برای کاربردهای پایه شبکه همچون دسترسی به وب و ایمیل مناسب است و باند پنج گیگاهرتز کارآیی بهتری در پخش محتوا و انتقال پایدار داده‌ها مانند انتشار فیلم و بازی دارد. تقویت‌کننده بی‌سیم داخلی این دستگاه سبب می‌شود که این روتر برای استفاده در ساختمان‌های بزرگ و چند طبقه‌ای گزینه‌ مناسبی باشد.
علاوه بر این، سه پورت شبکه گیگابیتی LAN به همراه یک پورت شبکه گیگابیتی WAN/LAN برای راه‌اندازی شبکه کابلی در این مودم-روتر قرار داده شده. علاوه بر این یک پورت USB‌ ۲.۰ در پشت این دستگاه و یک پورت USB 3.0 در قسمت کناری آن دیده می‌شوند. کاربرد این دو پورت کاملاً گسترده است و امکانات زیادی را به مودم-روتر اضافه می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان یک فضای اشتراک فایل را به‌طور مستقیم روی روتر ایجاد کرد یا پورت USB را به پرینتر اختصاص داد و حتی یک پرینت سرور داخلی راه‌اندازی کرد. از دیگر قابلیت‌های این پورت می‌توان به اتصال مودم‌های ۳G اشاره کرد که با دریافت اینترنت از طریق سیم کارت و انتقال آن به روتر، دسترسی به وب را فراهم می‌کند. در این دستگاه سه آنتن خارجی با قابلیت تنظیم زاویه و جدا شدن وظیفه ارتباط با محیط را بر عهده دارند. این آنتن‌ها از فناوری بیم فورمینگ (Beam Forming) بهره می‌برند که درواقع یک روش انتقال سیگنال رادیویی است. اکسس پوینتی که دارای این تکنولوژی باشد، انرژی سیگنال رادیویی (Radio Frequency) را به سمت کاربران فعال در شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) متمرکز و هدایت می‌کند. این کار علاوه بر افزایش پهنای باند هر کاربر، منجر به افزایش محدوده پوشش‌دهی اکسس‌پوینت یا روتر بی‌سیم و گسترش بیشتر شبکه بی‌سیم می‌شود. علاوه بر این از اتلاف انرژی سیگنال رادیویی در مکان‌های غیر ضروری و ایجاد آلودگی فرکانسی در محیط‌های دیگر جلوگیری می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور زئوس مدل Love Pop مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 / Redmi Note 10s به همراه بندآویز

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1


ویژگی و مشخصات مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1

تصاویر برای مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1

برچسب های لازم برای مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1 |
خرید اینترنتی مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1 |
مشخصات و قیمت مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مودم روتر +ADSL2 گیگابیتی دوبانده بی‌ سیم تی پی-لینک مدل Archer D9 AC1900_V1 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول