راهنمای خرید اینترنتی جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45

راهنمای  خرید اینترنتی جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, در ورودی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت/در ورودی/

 

نقد و بررسی جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45

محصول مورد نظر شما یعنی جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45 در برند در ورودی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
جک بازویی واچمن Black45 بی‌شک باکیفیت ترین برند ایرانی در زمینه درب اتوماتیک بازویی می‌باشد. جک Watchmen Black 45 با طول کورس ۴۵ توانایی جابجایی هر لنگه درب تا ۴۰۰ کیلوگرم با عرض ۲٫۵ متر را دارد در صورتی که از قفل برقی استفاده نشود. و در صورتی که از قفل برقی استفاده شود تا عرض ۳٫۵ متر نیز بدون مشکل در روند حرکت، قابل استفاده خواهد بود. بدنه این محصول کاملا از جنس آلومینیوم با روکش رنگ مشکی می‌باشد. موتور این جک دارای سیم پیچ تمام مس و دارای توان ۳۰۰W می‌باشد.
میل ماردون، خلاص کن و چرخ دنده‌های استفاده شده در این محصول به طور محسوسی دارای سایز بزرگ تر و کیفیت بالاتری نسبت به سایر محصولات ایرانی می‌باشد. این قطعات عمدتا از جنسهای برنجی، فولاد و پلی آمید ساخته شده است.
این جک با بهره مندی از ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت AC توان بالاتری را نسبت به جک‌های ۲۴ ولت اعمال می‌نماید اما در زمان قطع برق امکان استفاده از باتری بک آپ وجود نخواهد داشت، با این حال این جک همانگونه که قبل تر گفته شد توان ماکزیمم اعمالی ۳۰۰W را در زمان غلبه بر اینرسی اعمال می‌نماید که نیرویی کافی برای به حرکت در آوردن دربهای نیمه سنگین (تا ۴۰۰ کیلوگرم در هر لنگه) می‌باشد.
جک بازویی واچمن Black45 به دلیل طول کورس متوسط برای دربهای بیش از ۲٫۵ متر مناسب نیست و اگر قصد دارید تا این جک را بر روی لنگه دربی با طول ۲ الی ۳ متر نیز نصب کنید به طور حتم از قفل برقی به منظور حفظ امنیت جک و ساختمان خود استفاده نمایید.
مشخصات فنی مدارفرمان:
مدارفرمان استفاده شده در این جک، مدارفرمان پرطرفدار رامونا فول میباشد که دارای امکانات بسیار متعددی می‌باشد. مدارفرمانی ۳ سرعته با کیفیت بینظیر و راه اندازی آسان و رفع عیب سریع حتی برای افرادی که تخصص زیادی در این عرصه ندارند.
مشخصات ظاهری:
از لحاظ ظاهری جک watchmen Black45 همانند جک بازویی Cucci ایتالیا می‌باشد. یک مهندسی معکوس فوق العاده از یک ایتالیایی جداب باعث شده تا بی رقیب در تولیدات داخلی باشد و یک تلنگر برای سایر سازندگان جکهای ایرانی باشد که با ظاهری یکسان اقدام به تولید جک درب اتوماتیک میکنند. در این مدل بر روی بدنه آلومنیومی، روکش رنگ مشکی پاشیده شده تا مناسب برای دربهای با رنگ تیره باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6975

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45


ویژگی و مشخصات جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45

تصاویر برای جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45

برچسب های لازم برای جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45 |
خرید اینترنتی جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45 |
مشخصات و قیمت جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی جک اتوماتیک پارکینگ مدل Watchmen 45 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول