راهنمای خرید اینترنتی جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg

راهنمای  خرید اینترنتی جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kgدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار خودرو, جک خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم جانبی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/ابزار خودرو/جک خودرو/

 

نقد و بررسی جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg

محصول مورد نظر شما یعنی جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg در برند جک خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
جک سوسماری ۲ تن کیفی: نوعی جک هیدرولیکی با تحمل وزن بالا و مناسب تمامی کارهای عمومی، مکانیکی و صنعتی است. این جک سوسماری دارای وزن معادل ۴ کیلوگرم است و در بالا بردن اجسام به صورت متوازن عمل می کند و بر خلاف جک های روغنی که فقط بخشی از جسم را بلند می کند، می تواند به طور کامل جسم مورد نظر را با وزن حداکثر ۲ تن تا ارتفاع ۳۸ سانتیمتر بالا ببرد. ارتفاع جک در حالت پائین ۱۳ سانتیمتر و با اضافه شدن دسته به ۵۶ سانتیمتر تغییر می کند و عرض آن ۲۲ سانتیمتر است. اگر وزن بیش از تحمل جک به آن تحمیل شود، متوقف خواهد شد که باعث ایجاد ایمنی بالای این دستگاه می شود. از دیگر ویژگی های این جک سوسماری دسته چرخشی آن است که تا ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش دارد که باعث راحتی هرچه بیشتر کاربر در جابجایی جک می شود و چرخ های بسیار مستحکم آن جابه‌جایی را بسیار ساده می کند وهمچنین دارای اهرم برای بالا بردن جک می باشد. جنس بدنه جک از فولاد و بسیار مستحکم است و برای پوشش آن از رنگ کوره ای استفاده شده و مجهز به کیف قابل حمل سبک برای نگهداری می باشد

  راهنمای خرید اینترنتی برس کاسه ای مدل BAFTE70

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg


ویژگی و مشخصات جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg

تصاویر برای جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جک سوسماری خودرو مدل 2000kg

برچسب های لازم برای جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg |
خرید اینترنتی جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg |
مشخصات و قیمت جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی جک سوسماری خودرو مدل ۲۰۰۰kg رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول