راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶

راهنمای  خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, دستبند طلا زنانه, زنانه, زیورآلات طلا زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات طلا زنانه/دستبند طلا زنانه/

 

نقد و بررسی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶

محصول مورد نظر شما یعنی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶ در برند دستبند طلا زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ریسه گالری در طراحی دستبند طلا زنانه اوریانا از طلا و سنگ های مروارید طبیعی استفاده کرده است. این دستبند زنانه که زنجیر آن تماما از مروارید طبیعی می باشد دارای قفلی از طلا به شکل حرف T هست و به همین اسم نیز مشهور است. این دستبند زنانه به طول ۱۶ سانتی متر است و قفل این محصول که در انتها به شکل حرف T می باشد داخل حلقه دایره‌ای شکل آن قرار می گیرد. از منظر تاریخی، مروارید سمبل خلوص و پاکی هست و به تکامل شخصیت کمک می کند. گذشتگان بر این باور بودند که مرواریدها اشک خدایانند. مروارید مظهر روح و قلب هست و باعث خوش شانسی می شود. همچنین صبر و اراده را افزایش می دهد. یکی از هدیه هایی که قطعا باعث خوشحالی خانم ها می شود، طلاست. هدیه هایی که در آن از طلا استفاده شده، یکی از ارزشمندترین هدیه هایی هست که می توان به خانم ها تقدیم کرد. خواص طلا کم نیست و جذابیتی هم که اضافه می کند باعث شده تا در دستبند طلا زنانه اوریانا از این فلز ارزشمند استفاده کنیم. استفاده‌ی روزانه از طلا، به کاهش تپش قلب و کنترل فشار خون کمک می‌کند. همچنین طلا در شادابی روح و سلامت، تاثیر به سزایی می‌گذارد. این فلز به خاطر طبیعت گرمی که دارد به قلب نیرو می‌بخشد و باعث تقویت روند فعالیت ارگانیسم خانم‌ها می شود. همان‌طور که مشخص است جنس دستبند طلا زنانه اوریانا از طلاست و رنگ طلایی، علاوه بر خیره کنندگی، روانشناسی جالبی هم دارد. نمادی برای دانش، موفقیت، ثروت، مهربانی و سخاوت هست. اگه رنگ طلایی از طیف تیره باشد، نشان دهنده‌ی انرژی معنوی و اگر از طیف روشن‌تر باشد، نشان دهنده‌ی ثروت و قدرت است. اگه به رنگ طلایی علاقه دارید، شخصی دوست داشتنی و متعهد هستید که دیگران در حضور شما احساس خوبی پیدا می‌کنند.

  راهنمای خرید اینترنتی شلوار زنانه مدل کرکی کد SHK1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶


ویژگی و مشخصات دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶

تصاویر برای دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶

برچسب های لازم برای دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶ |
خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶ |
مشخصات و قیمت دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل ۱۳۲۶ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول