راهنمای خرید اینترنتی دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R

راهنمای  خرید اینترنتی دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500Rدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دوچرخه ثابت و الپتیکال, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/دوچرخه ثابت و الپتیکال/

 

نقد و بررسی دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R

محصول مورد نظر شما یعنی دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R در برند دوچرخه ثابت و الپتیکال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر می خواهید در خانه یا محل کار خود ورزش هوازی انجام دهید دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500 گزینه ی بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.
این محصول دارای وزن ۱۶ کیلوگرم می باشد و در کنار سبکی میتواند بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. سیستم این دوچرخه به صورت مگنتی در ۸ حالت مختلف قابل تنظیم می باشد و کاربر میتواند با تنظیم آن دوچرخه را در سطح های متفاوت امتحان کند. این دوچرخه دارای چرخ برای حمل و نقل آسان تر می باشد و نمایشگر این دوچرخه ثابت پروتئوس این امکان را به کاربر خود می دهد تا بتواند به آسانی سرعت، مسافت، کالری، زمان و ضربان قلب خود را کنترل کند و با در نظر گرفتن آنها برنامه تمرینی خوبی را برای خود طراحی کرده و از آن لذت ببرد. ابعاد این دستگاه ۸۲x54x120 سانتی متر و دارای وزن ۱۶ کیلوگرم است. زین این دوچرخه ثابت طوری طراحی شده است که به راحتی قابل تنظیم می باشد و کاربر با در نظر گرفتن راحتی و آرامش خود میتواند آن را تنظیم و از این دستگاه استفاده کند.

  راهنمای خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوارک پسرانه مدل سگ های نگهبان کد 6780 رنگ قرمز تیره

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R


ویژگی و مشخصات دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R

تصاویر برای دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R

برچسب های لازم برای دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R |
خرید اینترنتی دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R |
مشخصات و قیمت دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500R رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول