راهنمای خرید اینترنتی راکت بدمینتون مدل DUORA10

راهنمای  خرید اینترنتی راکت بدمینتون مدل DUORA10دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی راکت بدمینتون مدل DUORA10 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تنیس، بدمینتون، اسکواش, راکت, لوازم ورزشی, ورزش های توپی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های توپی/راکت/تنیس، بدمینتون، اسکواش/

 

نقد و بررسی راکت بدمینتون مدل DUORA10

محصول مورد نظر شما یعنی راکت بدمینتون مدل DUORA10 در برند تنیس، بدمینتون، اسکواش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این راکت بدمینتون دارای طراحی خاص با فریمی قوی و نوع پین های متفاوت و جالب و دارای تنشنی بالاست ( تحمل زهکشی زیر دستگاه برقی ). انعطاف شفتش خیلی خشک و ساختار فریم آن گرافیت با درصد بالا + تنگستن و ساختار شفتش گرافیت بادرصد بالاست . وزن این راکت حدود ۸۳ الی ۸۸ گرم می باشد.
شفت فوق العاده نازک، در عین حال سخت و شکل سر فوق العاده آیرودینامیکی، باعث می شود که شاتل با افزایش قدرت برخورد کند، کاهش سرعت شاتل را کاهش داده و اجازه می دهد با قدرت پایدار و پایدار بازگردانده شود.
لبه برش تکنولوژی کربن NANOMETRIC برای تولید یک شفت آیرودینامیکی فوق العاده نازک، فوق العاده سخت، برای شلیک قوی تر و شدید تر استفاده می شود.همچنین تکنولوژی موجود در تنگستن این راکت کیفیت را به حداکثر می رساند و زمان تماس بین شاتل و رشته افزایش می دهد.این در ترکیب با سیستم TRI VOLTAGE اطمینان بهتری حاصل می کند که قاب به صورت کنترل بیشتر، و نگه داشتن شاتل یا توپ مدت زمان بیشتری با توپ متصل است و در نهایت قدرت بهتر و بیشتری در زمان ضربه به توپ وارد می کند.همچنین فریم آن، به منظور ایجاد یک شکل مقاوم در برابر هوا مقاوم است که همراه با یک سر سنگین، یک فریم و قاب چرخشی صاف با قدرت عالی فراهم می آورد.

  راهنمای خرید اینترنتی کبریت مدل فرزین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه راکت بدمینتون مدل DUORA10


ویژگی و مشخصات راکت بدمینتون مدل DUORA10

تصاویر برای راکت بدمینتون مدل DUORA10

برچسب های لازم برای راکت بدمینتون مدل DUORA10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه راکت بدمینتون مدل DUORA10 |
خرید اینترنتی راکت بدمینتون مدل DUORA10 |
مشخصات و قیمت راکت بدمینتون مدل DUORA10 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی راکت بدمینتون مدل DUORA10 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول