راهنمای خرید اینترنتی ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693

راهنمای  خرید اینترنتی ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, ربات, ربات و گجت, سرگرمی و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ربات و گجت/ربات/

 

نقد و بررسی ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693

محصول مورد نظر شما یعنی ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693 در برند ربات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ربات اسباب بازی هشت پا، یک ربات طرح هشت پا با طراحی چشم گیر و رنگ بندی جذاب می باشد. کودکان همیشه به ربات های اسباب بازی علاقه نشان میدهند. آنها به ربات ها به چشم یک هم بازی در اتاق خود نگاه می کنند زیرا ربات ها مانند خود بچه ها پر سروصدا و شلوغ کار هستند.
ربات اسباب بازی هشت پا در ۳ رنگ مختلف می تواند یک هم بازی همیشگی برای کودکان شما باشد. این ربات دارای ۶ پا به شکل خرچنگ است که قابلیت حرکت دارند. دست های ربات نیز بالا و پایین می‌روند. حرکات هماهنگ دست ها و پاهای ربات برای کودکان بسیار جالب است و به آنها نشاط و شادی می بخشد. در قسمت صورت، دست ها و قسمت زیرین ربات نورهای رنگی تعبیه شده که با روشن کردن ربات شروع به درخشش می کنند. این نورها هفت رنگ مختلف دارند که با روشن شدن جلوه ای زیبا به ربات می دهند. ربات هشت پا قابلیت پخش موزیک شاد را دارد که برای کودک بسیار دلپذیر است.
این ربات زیبا دارای بسته بندی مجلل و مهیجی است که می تواند بعنوان یک هدیه ی مناسب برای کودکان +۳سال خریداری شود. این محصول کیفیت بسیار مرغوبی دارد و از جنس پلاستیک بدون مواد مضر ساخته شده است که برای کودکان هیچ خطری ندارد.

  راهنمای خرید اینترنتی جعبه هدیه مدل کریسمس طرح آدم برفی کد 3

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693


ویژگی و مشخصات ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693

تصاویر برای ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693

برچسب های لازم برای ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693 |
خرید اینترنتی ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693 |
مشخصات و قیمت ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ربات اسباب بازی طرح خرچنگ مدل BOT کد MZ693 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول