راهنمای خرید اینترنتی ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo

راهنمای  خرید اینترنتی ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumoدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, ربات, ربات و گجت, سرگرمی و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ربات و گجت/ربات/

 

نقد و بررسی ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo

محصول مورد نظر شما یعنی ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo در برند ربات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آیا تا به حال بازی‌های تلفن‌های هوشمند را دیده‌اید؟ به احتمال زیاد پاسخ‌تان مثبت است. در این صورت با بازی‌هایی مانند «Asphalt»، «Subway Surfaces» و «Rail Racing» را می‌شناسید. در تمام این بازی‌ها مشخصه‌ای مشترک وجود دارد و آن هیجان ناشی از سرعت است. آیا دوست دارید مسیر بازی را خودتان بچینید؟ دوست دارید ماشینی که کنترل‌اش می‌کنید را بر روی زمین ببینید و موانعی واقعی را با آن رد کنید؟ اگر پاسخ‌تان به این سوالات مثبت باشد، ربات «Parrot Minidrones Jumping Sumo» برای‌تان جذاب خواهد بود. رباتی که با دوربین جلوی خود تصاویر رو به روی خود را لحظه به لحظه بر روی صفحه تلفن هوشمندتان نشان داده، با کج کردن گوشی فرمان می‌گیرد، حرکاتی مانند در جا دور زدن و پریدن انجام می‌دهد و می‌تواند در یک لحظه بایستد. تمام این کار‌ها تنها با یک وسیله انجام می‌شود و آن گوشی موبایل هوشمندتان است. البته در نظر داشته باشید که این ربات با تمام گوشی‌های تلفن همراه سازگار نیست و گوشی که می‌خواهید ربات را با آن کنترل کنید، باید از تکنولوژی wifi نوع AC با فرکانس ۲.۴ یا ۵ گیگاهرتز پشتیبانی کند.
این ربات تنها دو چرخ دارد که هم به جلو و عقب می‌روند، هم با ایجاد اختلاف سرعت می‌توانند ربات را هدایت کنند. هم‌چنین، دوربینی در جلوی خود دارد که می‌تواند مسیر حرکت ربات را به صورت زنده به کاربر نشان دهد. البته در نظر داشته باشید که وجود دو چرخ باعث از بین رفتن تعادل ربات و لرزش دوربین نخواهد شد؛ چرا که چرخ‌ها تحت کنترل سیستم حفظ تعادل هستند.
شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این ربات می‌تواند مانند یک قورباغه بپرد. تصور کنید در حال هدایت این دستگاه از فاصله ۵۰ متری هستید که ناگهان جوی آبی جلوی راه سبز می‌شود. قرار نیست در چنین حالتی ربات خیس شود؛ بلکه کافیست از روی جوی بپرید. این ربات می‌تواند تا هشتاد سانتی‌متر به سمت جلو یا بالا بپرد.
در دنیای بازی‌های مجازی نیازی نیست که سرعت یک ماشین محدودیت داشته باشد. چرا که اگر نتوانید کنترل‌ش کنید و به جایی برخورد کند، بدترین اتفاق ممکن شروع دوباره‌ی مسابقه خواهد بود. ولی اگر با این ربات به جایی برخورد کرده و صدمه ببیند، هزینه‌ی زیادی به هدر می‌رود. بنابراین سرعت این ربات به دو متر بر ثانیه یا هفت کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
می‌توان یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های این ربات را دوربین‌اش به حساب آورد. این دوربین در حد دوربین یک تلفن هوشمند نیست، ولی رزولوشنی برابر با ۴۸۰ × ۶۴۰ پیکسل داشته و ۱۵ فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. البته این اعداد روی کاغذ هستند!
این که با این ربات چه کار کنید تا حد زیادی به خلاقیت شما بستگی دارد. ولی شاید بخواهید با این ربات مسیری از پیش تعیین شده را با سرعت هرچه تمام‌تر رد کنید. شاید هم بخواهید مسیری پر از پیچ و خم را به آرامی بروید تا تسلط خود را بر روی این دستگاه بیازمایید. شاید هم بخواهید مسیری پر از موانع را رد کرده و با خراب کردن این موانع یا با پریدن از روی آن‌ها سرگرم شوید. همچنین ممکن است بخواهید تمام گوشه‌های خانه را با این ربات بگردید. چه به ذهن‌تان می‌رسد؟ با چنین دستگاهی به چه طریق می‌توان سرگرم شد؟

  راهنمای خرید اینترنتی فیگور مدل مورچه خوار کد 01

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo


ویژگی و مشخصات ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo

نوع ربات
سایر
حسگرها
تصویری
نوع حرکت
چرخ
ریموت کنترل
ندارد

تصاویر برای ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo

برچسب های لازم برای ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo |
خرید اینترنتی ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo |
مشخصات و قیمت ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ربات پروت مدل Minidrones Jumping Sumo رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول