راهنمای خرید اینترنتی روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner

راهنمای  خرید اینترنتی روان نویس استدلر مدل Triplus Finelinerدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودکار و روان نویس, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/خودکار و روان نویس/

 

نقد و بررسی روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner

محصول مورد نظر شما یعنی روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner در برند خودکار و روان نویس می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
استفاده از نوشت‌افزار مناسبی مانند روان‌نویس «تریپلاس» (Triplus) برند معتبر «استدلر» (Staedtler) نوشتن را به کاری لذت‌بخش تبدیل می‌کند. استفاده‌ از این روان‌نویس به مدت طولانی به انگشتان شما فشاری وارد نمی‌کند؛ به‌علاوه لازم نیست نگران کثیف شدن لباس، پارچه‌ی مبل یا جامدادی خود در اثر برخورد با نوک این محصول باشید. اگر فراموش می‌کنید درپوش لوازم‌تحریرتان را ببندید یا همیشه در سفر هستید، استفاده از روان‌نویس‌های تریپلاس را به شما توصیه می‌کنیم.
روان‌نویس تریپلاس استدلر دارای بدنه‌ای مثلثی شکل است. از آنجا که انگشتان دست روی یک بدنه‌ی مثلثی در طبیعی‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرند، بدنه‌ی روان‌نویس تریپلاس را می‌توان ارگونومیک دانست. به همین دلیل است که در هنگام نوشتن با این روان‌نویس به انگشتان دست فشار زیادی وارد نشده و دست خسته نمی‌شود. این ویژگی روان‌نویس تریپلاس را به نوشت‌افزاری ایده‌آل برای افرادی تبدیل کرده است که هر روز ساعت‌ها به نوشتن یا طراحی مشغول هستند.
DRY SAFE یکی دیگر از ویژگی‌های روان‌نویس‌های تریپلاس است. با این ویژگی در صورت گم شدن اتفاقی درپوش روان‌نویس، جوهر آن خشک نخواهد شد و شما می‌توانید همچنان تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. پس اگر حواس‌پرت هستید و همیشه نوشت‌افزارهایتان به دلیل گم شدن درپوش و خشک شدن جوهرشان بی‌مصرف می‌شوند، انتخاب روان‌نویس تریپلاس هوشمندانه و اقتصادی به نظر می‌رسد.از دیگر ویژگی‌های این محصول Airplane-Safe است. این ویژگی به‌صورت خودکار فشار جوهر را در تمامی سطح مخزن یکسان کرده و مانع جمع شدن جوهر در نوک خودکار و نشت آن در سفرهای هوایی می‌شود. از همین رو شما می‌توانید بدون نگرانی از لکه شدن لباس‌هایتان، این روان‌نویس را در چمدان لباس‌های خود قرار دهید. روان‌نویس‌های متفاوت تریپلاس استدلر، دست شما را خسته و لباس‌هایتان را کثیف نمی‌کنند. علاوه بر این با بازماندن درپوش جوهر آن‌ها خشک نشده و می‌توانند در سفرها جزئی از وسایل داخل چمدان شما باشند. بنابراین افرادی که زیاد می‌نویسند، حواس‌پرت هستند، زیاد سفر می‌کنند و یا به تمیزی لباس‌هایشان حساسند، می‌توانند با خیال راحت از این نوشت‌افزار استفاده کنند.

  راهنمای خرید اینترنتی کیف نوار بهداشتی طرح جغد مدل S-204

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner


ویژگی و مشخصات روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner

تصاویر برای روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner

برچسب های لازم برای روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner |
خرید اینترنتی روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner |
مشخصات و قیمت روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی روان نویس استدلر مدل Triplus Fineliner رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول