راهنمای خرید اینترنتی ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین

راهنمای  خرید اینترنتی ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشیندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, پازل و ساختنی, ساختنی, سرگرمی و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/پازل و ساختنی/ساختنی/

 

نقد و بررسی ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین

محصول مورد نظر شما یعنی ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین در برند ساختنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ساختن و خلق کردن همیشه برای انسان جالب است. حال اگر این خلاقیت را بتوان در کودکان و نوجوانان رشد و پرورش داد و آن را با قدرت تفکر در کودکان تلفیق کرد می‌توان شاهد آینده‌ی درخشانی برای کودکان بود. یکی از راه‌های ایجاد خلاقیت و تفکر در کودکان اسباب بازی‌ها هستند. اسباب بازی‌هایی که به کمک آن بتوان نمونه‌های کوچکی از دنیای پیرامون را مدل‌سازی کرد. ماشین اسرار آمیز از سری (Scooby Doo) یکی از محصولات کمپانی لگو است که تشکیل شده از ۳۰۱ قطعه که برای ایجاد داستان یکی از قسمت‌های انیمیشن پرطرفدار اسکوبی دوو است. کارتون اسکوبی دوو (به انگلیسی: Scooby Doo) نام یک مجموعه انیمیشن جذاب و خنده دار آمریکایی است که کمپانی هانا باربرا و توسط جو روبی و کن اسپیرز ساخته شد. و برای اولین بار درسال های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۶ از شبکه CBS پخش شد در این انیمیشن بسیار زیبا چهار نوجوان به نام های فرد جونز، دافنه بلیک، ولما دینکلی، نورویل رارجرز “پشمالو” و شخصیت اصلی کارتون سگی قهوه ای بزرگ به نام “Scooby-Doo” است که به حل اسرار مربوط به موجودات ظاهرا مافوق طبیعی می پردازنند. پس از موفقیت سری اول این انیمیشن، کمپانی هانا باربرا بهمراه شرکت برادران وارنر سری جدید این کارتون از سال ۲۰۰۲ به بعد ساخته شد و از شبکه کارتون در آمریکا و دیگر کشورها پخش می شود .کارتون اسکوبی دوو یکی از محبوب ترین انیمیشن هایی است که تا کنون ساخته شده و در کنار ماجراهای تن تن و میلو و لاک پشت های نینجا از جمله کارتون های مشهور و پرطرفدارترین در جهان می باشند. کمپانی بزرگ (Lego) سازنده اسباب‌بازی‌های ساختنی و خلاقانه است که کار خود را از سال ۱۹۳۲ میلادی در یک کارگاه نجاری در کشور دانمارک با ساخت مدل‌های چوبی آغاز کرد. این کمپانی از سال ۱۹۴۷ میلادی هم شروع به ساخت سازه‌های پلاستیکی نمود تا به امروز که به بزرگترین برند اسباب بازی در دنیا تبدیل شده است. سازه‌های لگو فقط مخصوص کودکان طراحی نشده و افراد با هر سنی می‌توانند مدل موردنظر خود را براساس تعداد قطعات و نوع مدل انتخاب و از ساخت یک ماکت جذاب لذت ببرند. این مدل‌ها می‌توانند یک ماشین، هواپیما، ساختمان، شخصیت‌های محبوب داستانی، حتی نمایی از یک شهر و صدها مدل دیگر باشند. شایان ذکر است که این اسباب بازی به علت وجود قطعات ریز برای سنین ۶ تا ۱۲ سال توصیه می‌شود. به طور کلی این اسباب بازی با داشتن یک شخصیت انیمیشنی می‌تواند بسیار مورد توجه کودک دلبند شما باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک دکوری موزیکال مدل muz کد 00 ارتفاع 18 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین


ویژگی و مشخصات ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین

تصاویر برای ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین

برچسب های لازم برای ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین |
خرید اینترنتی ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین |
مشخصات و قیمت ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساختنی لگو سری اسکوبی دوو دمیستری ماشین رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول