راهنمای خرید اینترنتی ساک دستی والنتر مدل V1676-14

راهنمای  خرید اینترنتی ساک دستی والنتر مدل V1676-14دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساک دستی والنتر مدل V1676-14 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, ساک و چمدان, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/ساک و چمدان/

 

نقد و بررسی ساک دستی والنتر مدل V1676-14

محصول مورد نظر شما یعنی ساک دستی والنتر مدل V1676-14 در برند ساک و چمدان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ساک دستی والنتر VOLUNTEER مدل V1676-14 دارای دو رنگ مشکی و زیتونی می باشد که مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند می باشد. این ساک فوق العاده زیبا و باکیفیت، ایده آل برای سفرهای کوتاه، داخل کابین هواپیما، همراهی عالی برای تمرین روزانه یا به عنوان دومین وسیله دستی در تعطیلات آخر هفته شما، هرگز در طول کار روزانه لباس های باشگاه یا وسایل شخصی خود را از دست نخواهید داد و نیازهای شما را در سفرهای رفت و برگشت روزانه برآورده می کند. از طراحی بسیار زیبای این ساک که بگذریم، دارای طراحی چند محفظه ای می باشد که دسترسی کامل به محفظه اصلی با باز شدن زیپ وسط که دارای یک فضای زیپ دار در دیواره و فضای پارچه ای جهت سازماندهی لوازم خرده ریز شما می باشد. در قسمت چپ و راست این محصول دو جیب وجود دارد که جیب سمت راست زیپ دار و جیب سمت چپ بدون زیپ می باشد. دو جیب زیپ دار بزرگ در قسمت جلو و یک جیب زیپ دار در پشت محصول، همه لوازم جانبی و ابزارهای شما با دسترسی آسان، هدفون یا هر وسیله جانبی دیگری را در خود جای می دهد. جنس این محصول از پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است. تسمه های دسته از نوار پهن با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول برند تولید کننده بر روی آن قید شده است. این محصول را هم به صورت دستی و هم با بند دوشی می توان استفاده کرد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این ساک از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی دامن زنانه مدل پی آر اف

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساک دستی والنتر مدل V1676-14


ویژگی و مشخصات ساک دستی والنتر مدل V1676-14

تصاویر برای ساک دستی والنتر مدل V1676-14

برچسب های لازم برای ساک دستی والنتر مدل V1676-14

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساک دستی والنتر مدل V1676-14 |
خرید اینترنتی ساک دستی والنتر مدل V1676-14 |
مشخصات و قیمت ساک دستی والنتر مدل V1676-14 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساک دستی والنتر مدل V1676-14 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول