راهنمای خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد

راهنمای  خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعددیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, کالسکه و کریر, گردش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/گردش و سفر/کالسکه و کریر/

 

نقد و بررسی ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد

محصول مورد نظر شما یعنی ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد در برند کالسکه و کریر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در هنگام خرید سیسمونی یکی از وسایلی که باید با دقت فراوان انتخاب شود، کالسکه است. با توجه به جنس این کالسکه که فلز است اما وزن مناسبی دارد. این کالسکه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و سایبان دارد تا در فصل تابستان فرزند دلبندتان از تابش آفتاب در امان باشد. از مزایای دیگر این کالسکه قابلیت تنظیم ارتفاع آن است که همین امر باعث میشود هنگامی که با کودک خود به پیاده‌روی می‌روید خسته نشوید. نکته‌ی جالب این محصول جالیوانی روی دسته‌ی بالایی است که می‌توانید بطری آب خود را روی آن قرار دهید. روی چرخ‌های جلو قفل‌هایی در نظر گرفته شده تا هنگامی که در سرپایینی با شیب زیاد قرار می‌گیرید بتوانید جان کودک خود را نجات دهید. از نکات ایمنی این محصول کمربند ایمنی آن است. این محصول دارای سبد در زیر کالسکه است تا بتوانید وسایل اضافی خود و کودکتان رو در آن قرار دهید. از این کالسکه می‌توانید از بد تولد فرزند دلبندتان استفاده کنید. لوازم کودک به دلیل اینکه باید تمیز باشد و همچنین ممکن است به‌تنهایی از حمل سختی برخوردار باشد، با کیف حمل لوازم کودک حمل خواهد شد. کیف لوازم کودک که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای تعداد زیادی جیب در اطراف خود است که می‌توان وسایل و لوازم را به‌صورت دلخواه در آن دسته‌بندی کرد. در اطراف کیف دو جای قمقمه قرار دارد که می‌توان قمقمه را بیرون از کیف نگهداری کرد تا در اثر نشت آب یا شیر، وسایل داخل کیف کثیف نشود. همین جیب‌هایی که قمقمه در آن قرار می‌گیرد دارای جیب زیپ‌دار نیز است که ابزار کوچک‌تر را در آن جای خواهید داد. در جلوی کیف یک جیب دکمه‌دار تعبیه‌شده تا بتوان لوازم دم‌دستی را به‌راحتی در آن جای داد یا از آن خارج کرد. جیب دکمه‌دار باعث شده که خروج و ورود ابزار از کیف بسیار ساده باشد.از روروک برای تشویق کودک به راه رفتن استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید کودک از سن حدود یک‌سالگی برای راه رفتن تلاش می‌کند و شما باید توسط خودتان یا ابزارهایی به رشد و پیشرفت کودک خودتان کمک کنید. روروک ارابه یکی از ابزارهای تخصصی برای تشویق کودک به راه رفتن است؛ روروک که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای تشک قابل جدا شدن است که می‌توان آن را بعد از کثیف کردن کودک شست و تمیز کرد. تشک کمی ضخامت دارد تا کودک در آن راحت بود.

  راهنمای خرید اینترنتی استخر بادی اینتکس مدل 58449np

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد


ویژگی و مشخصات ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد

تصاویر برای ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد

برچسب های لازم برای ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد |
خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد |
مشخصات و قیمت ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر دلیجان مدل رعد رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول