راهنمای خرید اینترنتی سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ادویه و چاشنی, کالاهای اساسی و خوار و بار, کالاهای سوپرمارکتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کالاهای اساسی و خوار و بار/ادویه و چاشنی/

 

نقد و بررسی سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی در برند ادویه و چاشنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سیاه دانه یک گیاه است. مردم بیش از ۲۰۰۰ سال از این بذر برای تهیه دارو استفاده کرده اند. در دوران تاریخ، از سیاه دانه برای سردرد ، درد دندان ، احتقان بینی و کرم های روده استفاده می شده است. همچنین از آن برای “چشم صورتی” (ملتحمه) ، آبسه ها و انگل ها استفاده می شود. سیاه دانه این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باکتری و مسهل استفاده می کردند. طعمی تلخ دارد و به عنوان ادویه در مواد غذایی به خصوص ترشیجات استفاده می شود.معجزات درمانی سیاه دانه و عسل بسیار زیاد است. این دانه حاوی چربی مفید، انواع ویتامین ها، بسیاری از مواد معدنی،و پروتئین(شامل ۸ اسید آمینه ضروری) کربوهیدرات،و همینطور غنی از اسیدهای چرب ضروری،کاروتن،کلسیم و آهن و پتاسیم می باشد. نکات دارویی: برخی از ترکیبات سیاهدانه اثر تقویت کننده ایمنی سلولی دارند و برخی دیگر اثر مهار کننده ایمنی خوبی دارند.مصرف یک هفته ای سیاهدانه باعث دوبرابر شدن تعداد سلول های Nk طحال و افزایش اثر آن علیه سلول های YAC 1 شده است. ترکیبات سیاهدانه باعث عدم کاهش عملکرد سلول های T با افزایش عمر آنها می شود.این دانه سرشار از اسید لینولئیک آلفا،اسید استئاریدونیک و دیگر مواد است که باعث تقویت پاسخ ایمنی خصوصا در سلول های T می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی پودر قهوه اسپرسو پروشات مقدار 250 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی

تصاویر برای سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سیاهدانه آنید – ۱۷۰ گرم بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول