راهنمای خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ادویه و چاشنی, کالاهای اساسی و خوار و بار, کالاهای سوپرمارکتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کالاهای اساسی و خوار و بار/ادویه و چاشنی/

 

نقد و بررسی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی در برند ادویه و چاشنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هل نوعی گیاه (و اصطلاحاً درخت) و جزو ادویه‌ها است که در درون آن دانه‌هایی سیاه رنگ وجود دارد. طعم هل تا حدی شیرین و به‌نوعی نمکین است. هم پوسته و هم دانه‌ی آن عطری تند و مخصوص به خود را دارد. از هل در پخت انواع شیرینی‌ها و غذاهای گرم و هنگام صرف نوشیدنی‌های معطر از جمله در انواع چای و قهوه استفاده می‌شود. هل، در دنیا جزو ادویه‌های نسبتاً گران قیمت است. استفاده از این گیاه که بومی هندوستان، نپال و بوتان است؛ در طب سنتی هند مرسوم بوده و نیز در طب سنتی چینی نیز دارای سابقه‌ای باستانی است. این ماده یکی از ترکیبات طلایی است که خیلی از آشپزها با اضافه کردن آن باعث ایجاد طعم و عطر متفاوت در غذا می‌شود. هل سبز گیاهی متعلق به جنوب شرق آسیا و دارای خواص ویژه ای در طب سنتی است و میتوان بسیاری از بیماری ها را با آن درمان کرد. تاریخ استفاده از هل به حداقل ۴۰۰۰ سال پیش برمی گردد و هل سبز یکی از قدیمی ترین ادویه جات در جهان است و در مصر باستان برای خواص دارویی اش استفاده می شد . رومی ها و یونانی ها از این ادویه برای عطر و بوی آن استفاده می کردند. طعم هل تا حدی شیرین و به‌نوعی نمکین است. هم پوسته و هم دانه‌ی آن عطری تند و مخصوص به خود را دارد. از هل در پخت انواع شیرینی‌ها و غذاهای گرم و هنگام صرف نوشیدنی‌های معطر از جمله در انواع چای و قهوه استفاده می‌شود. مواد موثره هل: کربوهیدارت،پروتئین،فیبر،انواع ویتامین ها،نیاسین،پیریدوکسین،ریبوفلاوین،تیامین،ویتامین A،ویتامین c، سدیم،پتاسیم،کلسیم،مس،آهن،روی منگنز،منیزیم،فسفر مصرف زیاد برای افراد گرم مزاج مضر است،همچنین ممکن است مصرف زیاد آن باعث ایجاد تپش قلب و سردرد گردد.زنان باردار قبل از مصرف با متخصص مشورت نمایند.

  راهنمای خرید اینترنتی چای سبز کیسه ای با طعم نعناع گلستان بسته 50 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

تصاویر برای هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول