راهنمای خرید اینترنتی شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲

راهنمای  خرید اینترنتی شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, پستانک و لوازم شیردهی, شیردوش | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/پستانک و لوازم شیردهی/شیردوش/

 

  راهنمای خرید اینترنتی آبمیوه خوری کودک دکتر براونز مدل 81097 گنجایش 250 میلی لیتر

“>

نقد و بررسی شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲

محصول مورد نظر شما یعنی شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲ در برند شیردوش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

استفاده از شیردوش برای مادران شاغل تقریباً اجتناب‌ناپذیر است؛ به‌خصوص در ماه‌های اول تولد که توصیه‌های اکیدی برای تغذیه صرفاً با شیر مادر شده است. همچنین شیردهی نوزادان دوقلو بدون داشتن شیردوش کار بسیار سختی خواهد بود. برخی مادران نیز باوجوداینکه وقت کافی را در کنار نوزاد خوددارند، ترجیح می‌دهند شیر خود را با شیشه به فرزندشان بدهند. همه این موارد شیردوش را به یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین لوازم سیسمونی تبدیل کرده است. انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که در یک طبقه‌بندی کلی می‌توان آن‌ها را در دو گروه دستی و برقی جای داد. شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲ یکی انواع دستی موجود در بازار بوده که پمپ آن به‌صورت دستی عمل می‌کند. ویژگی که این محصول دارد امکان جدا شدن پمپ از مخزن و استفاده مخزن به‌عنوان شیشه شیر بوده که به همراه این شیردوش یک سری سیلیکونی به همراه درب ارائه‌شده است. حجم شیشه این شیردوش ۱۵۰ میلی‌متر بوده که از مواد بدون BPA ساخته‌شده است. به‌طورکلی این محصول با طراحی مناسب و حجم کم علاوه بر استفاده آسان برای حمل‌ونقل نیز مناسب است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲


ویژگی و مشخصات شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲

تصاویر برای شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲

برچسب های لازم برای شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲ |
خرید اینترنتی شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲ |
مشخصات و قیمت شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲ |

  راهنمای خرید اینترنتی فیگور مدل Grossery کد 58

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل ۷۵۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول