راهنمای خرید اینترنتی صندلی سفری مدل تلسکوپی

راهنمای  خرید اینترنتی صندلی سفری مدل تلسکوپیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی صندلی سفری مدل تلسکوپی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی صندلی سفری مدل تلسکوپی

محصول مورد نظر شما یعنی صندلی سفری مدل تلسکوپی در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این چهارپایه قابل حمل داخل و خارج از خانه میباشد که به راحتی و خیلی ساده باز و جمع میشود. تحمل وزنی که این صندلی دارد تا ۱۵۵ کیلوگرم میباشد.
این صندلی تاشو کمپینگ توسط بند شانه ای قابل تنظیم به راحتی و راحت قابل حمل است.بند به شما امکان حمل دست آزاد را می دهد بدون اینکه خسته شوید.در فضای داخلی می توانید آن را به دیوار آویزان کنید تا فضای بیشتری را ذخیره کند.
طراحی منحصر به فرد بدنه تلسکوپی صندلی با توجه به اینکه از ۱۲۰ قسمت ساخته شده است باعث شده تا این چهارپایه را انعطاف پذیر و محکم تر کند ، در حالی که بهترین تعادل بین وزن ، اندازه و قدرت را حفظ می کند.صندلی تاشو تلسکوپی جمع شونده را می توانید با توجه به نیاز خود به ارتفاع مورد نظر تنظیم کنید. این چهارپایه تاشو بهترین گزینه برای شماست. این بزرگترین ویژگی را دارد که بر خلاف چهارپایه و صندلی های تاشو دیگر در ماسه فرو نمی رود.

  راهنمای خرید اینترنتی پیکسل ایران طرح سریال اسکوئید گیم بازی مرکب کد 5803

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صندلی سفری مدل تلسکوپی


ویژگی و مشخصات صندلی سفری مدل تلسکوپی

تصاویر برای صندلی سفری مدل تلسکوپی

برچسب های لازم برای صندلی سفری مدل تلسکوپی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صندلی سفری مدل تلسکوپی |
خرید اینترنتی صندلی سفری مدل تلسکوپی |
مشخصات و قیمت صندلی سفری مدل تلسکوپی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی صندلی سفری مدل تلسکوپی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول