راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱ در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مهم‌ترین نیاز یک کودک بازی کردن است. فعالیتی که افزون بر سرگرم کردن به رشد و پرورش توانایی‌های کودک کمک می‌کند. کم‌وبیش همه کودکان بازی کردن با عروسک‌ها را دوست ‌دارند و معمولاً عروسک موردعلاقه خود را بهترین دوست خود می‌دانند. کودکان به‌اندازه‌ای عروسکشان را به خودشان نزدیک می‌دانند که همه احساساتشان را به او منتقل می‌‌کنند و همه عواطف درونی خود را در وجود عروسک خود می‌بینند که این امر موجب درک بهتر کودک از زندگی و رشد اجتماعی او می‌شود.
از سال ۱۹۸۲ میلادی «سافاری» (Safari) به‌عنوان سازنده اسباب‌بازی‌های آموزشی در آمریکا کار خود را آغاز کرده است. این شرکت آموزش به کودکان درباره اهمیت طبیعت و محافظت از آن از راه سرگرمی‌ و بازی را به‌عنوان مأموریت خود قرار داده است. سافاری با ساختن ماکت انسان و حیوانات در اندازه کوچک، دایناسورها، موجودات و شخصیت‌های شگفت‌انگیز کودکان را با طبیعت و محیط طبیعی آشنا می‌کند. این شرکت محصولاتش را در سراسر جهان به فروش می‌رساند اما بیشتر فروش سافاری در ایالات متحده انجام می‌شود، جایی که دفتر مرکزی این شرکت در آنجا قرار دارد.
نمونه‌ی عروسکی Medea The Witch از سری تولیدات « افسانه » شرکت سافاری است. این نمونه با ابعاد ۹۲ × ۵۸ × ۶۳ میلی‌متر با رعایت جزییات در سنجش با نمونه‌ی واقعی موجود ساخته‌شده است. کوشش شده است رنگ‌آمیزی نمونه با دست و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی جاندار باشد. این نمونه از جنس پلاستیک سخت ساخته‌شده که برای کلکسیونرها و همچنین آموزگاران آموزش علوم طبیعی به دلیل طول عمر بالا بسیار مناسب خواهد بود. مِدئا (به یونانی: Μήδεια)، نام زنی در اسطوره‌ها و داستان‌های یونانی است که از مردم منطقه کولخیس در گرجستان بود. او یکی از برترین جادوگران جهان باستان و پیرو هکاته بود. مدئا دختر آئیتس پادشاه کولخیس و ایدویا، نوهٔ هلیوس، ایزد خورشید و بعدها همسر پهلوان نامدار یونانی یاسون بود که از او صاحب دو فرزند به نام‌های مرمروس و فرس شد. زمانی که یاسون برای یافتن «پشم زرین» به کولخیس آمد، مدئا شیفته او شد و یاسون را در انجام شرط‌های سخت پدر و سرانجام ربودن پشم زرین یاری داد. پس از به دست آوردن پشم زرین آن‌ها باهم و به همراه برادر کوچک‌تر مدئا، آبسیرتیس سوار بر آرگو شده و گریختند. شاه آئیتس نیز آن‌ها را دنبال کرد. برای تأخیر انداختن در این تعقیب و گریز، مدئا برادر کوچکتر خود را کشته و بدن او را تکه‌تکه کرد و تکه‌ها را در پشت کشتی پراکنده کرد. تعقیب‌کنندگان باید می‌ایستادند تا تکه‌های بدن آبسیرتیس را جمع‌آوری کرده و برای مجلس خاک‌سپاری آماده می‌کردند و چنین شد که یاسون، مدئا و آرگونوت‌ها فرار کردند.

  راهنمای خرید اینترنتی شکلات خوری سوگا مدل Z36173W

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱


ویژگی و مشخصات عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱

جنس
پلاستیک
نوع سختی جنس
سخت
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
ندارد
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد

تصاویر برای عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدآ جادوگر سافاری کد 705604 سایز 1
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدآ جادوگر سافاری کد 705604 سایز 1

برچسب های لازم برای عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱ |
خرید اینترنتی عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱ |
مشخصات و قیمت عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدآ جادوگر سافاری کد ۷۰۵۶۰۴ سایز ۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول