راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070 در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لپ‌تاپ Z5070 یک نمونه کاربردی و ارزشمند با ظاهری ساده و زیبا، یکی از محصولات محبوب شرکت لنوو است که با قیمت مناسب و امکانات بالا، خیلی سریع در دل کاربران جای باز کرده است. این مدل پتانسیل پاسخگویی به انواع کاربری‌های عمومی، نیمه حرفه‌ای و تا حدودی حرفه‌ای را دارد. سخت‌افزارهای به‌کار رفته در این دستگاه برای اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی و محاسباتی مناسب است و تنها در شرایط بارگذاری‌های بسیار سنگین ممکن است دچار مشکل شود. شرایط برای اجرای بازی‌های روز هم به همین ترتیب است. با Z5070 می‌توانید به راحتی بازی کنید و لذت ببرید، اما طبیعتا نباید انتظار اجرای بازی‌ها روی بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی را داشته باشید. صدای Dolby که از بلندگوهای JBL پخش می‌شود، صفحه‌نمایش باریک ۱۵.۶ اینچی HD، و در این سری پردازنده‌های مرکزی سری Core i5 اینتل، پردازشگر گرافیکی GeForce GT 840M شرکت انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی و ۴ گیگابایت رم از نوع DDR3، امکاناتی هستند که اجرای بازی و تماشای فیلم را با رزولوشن بالا بسیار لذت‌بخش می‌کنند. پورت‌های تعبیه شده در این دستگاه تنوع خوبی دارند و از اتصالات مختلفی پشتیبانی می‌کنند. حافظه داخلی این لپ‌تاپ از نوع هیبریدی است و از یک هارددیسک یک ترابایتی و یک SSD هشت گیگابایتی تشکیل شده و دو ویژگی گنجایش زیاد و سرعت بالا را همزمان ارائه می‌دهد. استفاده از ترکیب پلاستیک و فلز از طرفی باعث زیبایی این مدل شده و از طرفی هم کمی قیمت نهایی آن را کاهش داده است. با کیبورد جزیره‌ای AcuuType این محصول می‌توانید با دقت و سرعت بالایی تایپ کنید. باتری ۴ سلولی این دستگاه عملکرد قابل قبولی دارد و در شرایط روشن بودن WiFi و وبگردی یا اجرای نرم‌افزارهای سبک تا ۵ ساعت شارژ را تضمین خواهد کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی مایع ظرفشویی راپیدو مدل انار و سیب وزن 900 گرم مجموعه 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070

تصاویر برای لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070 |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070 |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد Z5070 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول