راهنمای خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل H6

راهنمای  خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل H6دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل H6 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, زیبایی و سلامت, ماساژور | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/ماساژور/

 

نقد و بررسی ماساژور برقی مدل H6

محصول مورد نظر شما یعنی ماساژور برقی مدل H6 در برند ماساژور می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این ماساژور بی سیم و سبک، دارای نمایشگر دیجیتال LED با کلید لمسی برای تنظیم سرعت میباشد و کاربرد آن برای رهایی از خستگی عضلانی بسیار موثر است و دارای ۶ نوع سری مختلف میباشد که یک تجربه ماساژ آرامش بخش را بوجود می آورد و باعث کاهش دردو آسیب های استخوانی میگردد.به رفع درد و سفتی عضلات کمک می کند و دامنه حرکت را بهبود و همچنین گردش خون را ارتقا می بخشد و باعث تسریع در گرم شدن و بهبودی عضلات می گردد. وباعث کاهش درد عضلانی بعد از تمرین های سخت وفشرده ورزشی برای ورزشکاران میگردد . این ماساژور عضلانی تا ۳۲۰۰ دور در دقیقه حرکت و امکان تسکین عضلات رافراهم می آورد و همچنین قابل تنظیم تا ۳۰ نوع سرعت لرزش میباشد. دارای ۶ سری قابل تعویض میباشد .سر توپی گرد که مناسب برای آرامش عضلات بدن است. سر گلوله ای برای قسمت های مفصلی مانند مفاصل پا ، بافت های عمیق و نواحی عضله مناسب است. سر به شکل U که عمدتا برای ستون فقرات ، گردن و شانه برای عضلات حساس یا بافتهای نرم استفاده می شود. سر صاف برای آرامش کامل عضلات بدن مانند پشت و پا مناسب میباشد. این محصول با ۲ ساعت شارژ به مدت ۵-۶ ساعت قابل استفاده میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی استون لاک پاک کن آریا نو مدل xxd حجم 60 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماساژور برقی مدل H6


ویژگی و مشخصات ماساژور برقی مدل H6

تصاویر برای ماساژور برقی مدل H6

برچسب های لازم برای ماساژور برقی مدل H6

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماساژور برقی مدل H6 |
خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل H6 |
مشخصات و قیمت ماساژور برقی مدل H6 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل H6 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول