راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police

راهنمای  خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Policeدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین, ماشین، هواپیما و قطار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/ماشین/

 

نقد و بررسی ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police

محصول مورد نظر شما یعنی ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police در برند ماشین می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از سرگرمی‌های محبوب دنیای کودکی و نوجوانی بازی با ماشین‌های اسباب بازی است. کشیدن ماشین با یک نخ و حرکت دادن آن با دست یکی از علاقه‌مندی‌های دوران خردسالی هر فردی است. حال اگر این ماشین‌ها نمونه واقعی هم داشته باشند و بسیار شبیه به نمونه واقعی خود باشند از جذابیت بیشتری برخوردارند. ماشین‌هایی که علاوه بر کودکان طرفداران زیادی دارند مثل افرادی که کلکسیونر هستند یا اینکه دوست دارند ماکتی از مدل ماشین مورد علاقه خود در مقیاس کوچک‌تر داشته باشند.
شرکت بین المللی (Maisto) «مایستو» یک برند محبوب و پرطرفدار اسباب‌بازی از گروه (May Cheong) است. این گروه در هنگ کنگ پایه ریزی شد و کارخانه‌های مستقر در چین و تایلند محصولات این شرکت را تولید می‌کنند. همچنین با خرید شرکت (Bburgo) که یک یرند ورشکسته ایتالیایی بود تمام دارایی های این شرکت را به دست آورد. در سال ۱۹۸۰ میلادی مایستو به‌عنوان تولید کننده ماشین، موتور و هواپیماهای اسباب بازی به روش دایکست در مقیاس‌های کوچک شناخته شد. این مدل‌ها بر اساس محبوبیت انتخاب و در مقیاس‌های ۱:۱۲، ۱:۱۸، ۱:۲۴، ۱:۲۵، ۱:۲۷، ۱:۴۳، ۱:۳۱ و ۱:۶۴ تولید می‌شوند. انبار و مرکز توزیع این شرکت در شهر «فونتانا» در ایالت «کالیفرنیا» قرار دارد. در حال حاضر این شرکت خط تولید خودروهای مقیاس کوچک ، موتورسیکلت، دوچرخه، هواپیما، قطارهای ریلی و ماشین‌های کنترلی را راه اندازی کرده است.
«داج» (Dodge) شرکت خودروسازی آمریکایی است که انواع خودروهای «سدان»، (SUV)، ون و کامیون را تولید می‌کند و توسط دو برادر به نام‎های «جان داج» و «هوراس داج» راه اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در ایالت «میشگان» آمریکا قرار دارد و یکی از زیر مجموعه‌های شرکت خودرو سازی «کرایسلر» به شمار می‌رود. در حال حاضر و بعد از خریداری شرکت کرایسلر توسط «فیات»، داج نیز توسط این شرکت ایتالیایی مدیریت می‌شود. این شرک در سال ۲۰۱۴ میلادی صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. خودروی (Dodge Challenger Police) از تولیدات برند دوج است. مدل اسبا‌ب بازی این خورو توسط کمپانی مایستو طراحی شده است. این ماکت با تکنولوژی «دایکست» ساخته شده است. دایکست (Diecast)، روشی برای ریخته‌گری تزریقی فلزات تحت فشار است. در روش‌های دیگر ریخته‌گری مذاب با نیروی خودش داخل قالب قرار می‌گیرد. در صورتی که در این روش فلز مذاب با فشار وارد قالب شده و به‌خوبی جزییات قالب را شکل می‌دهد. همچنین قطعات ساخته شده با استفاده از این روش مقاومت بیشتری دارند. مقیاس ساخت این ماکت ۱:۲۴ نسبت به نمونه واقعی است و سعی شده در طراحی آن تمامی جزییات داخل اتاق و بدنه ماشین رعایت شود. این ماکت قابلیت باز و بسته شدن درها و کاپوت را که باعث افزایش جذابیت و ایجاد شباهت بیشتر به نمونه واقعی می‌شود را دارد و بدنه فلزی و وزن مناسب این ماشین حس خوبی از داشتن ماکت ماشین مورد علاقه‌یمان را به ما می‌دهد.

  راهنمای خرید اینترنتی صندلی خودرو کودک ریکارو مدل Mako Elite Prime

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police


ویژگی و مشخصات ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police

تصاویر برای ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police

برچسب های لازم برای ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police |
خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police |
مشخصات و قیمت ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Dodge Challenger Police رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول