راهنمای خرید اینترنتی ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848

راهنمای  خرید اینترنتی ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, قطعات الکترونیکی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/قطعات الکترونیکی/

 

نقد و بررسی ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848

محصول مورد نظر شما یعنی ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848 در برند قطعات الکترونیکی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کاربرد این ماژول، جلوگیری از شارژ و دشارژ بیش از حد باتری لیتیومی (لیتیوم یون یا لیتیوم پلیمر) است. باتری‌های لیتیومی نسبت به شارژ و دشارژ بیش از حد حساس هستند و در صورت وقوع هر کدام از این دو حالت، آسیب دیده و عمرشان کم خواهد شد. شارژ بیش از حد این باتری‌ها در مواردی حتی می‌توانند خطر آفرین باشند که اهمیت استفاده از ماژول مدیریت باتری یا BMS (battery management system) را نشان می‌دهد.
این ماژول با رسیدن ولتاژ سلول‌ها به ۱۰۰ درصد در هنگام شارژ، و یا رسیدن ولتاژ سلول‌ها به ۰ درصد در هنگام دشارژ، اتصال باتری به ورودی-خروجی را قطع خواهد کرد.
این نوع ماژول‌ها محافظت‌هایی مانند قطع جریان در هنگام اتصال کوتاه را ارائه می‌دهند. محصول فوق، برای سری کردن ۲ سلول لیتیومی مناسب می‌باشد و حداکثر جریان شارژ و دشارژ آن، ۸ آمپر است. برای شارژ باتری لیتیومی ۲ سل، به ولتاژ بین ۸.۴ تا ۹ ولت نیاز دارید. دقت کنید که این ماژول، محدودیتی روی جریان شارژ اعمال نمی‌کند (غیر از ماکزیمم ۸ آمپر که همواره باید رعایت شود)، در نتیجه برای شارژ صحیح باتری، به یک ماژول افزاینده و یا کاهنده که قابلیت محدود کردن جریان را داشته باشد نیز نیاز دارید.
جریان مناسب برای شارژ، با توجه به نوع و مدل و تعداد باتری های شما تعیین می‌شود. به صورت معمول ۰.۵C در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال اگر ۴ باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت را به صورت ۲s-2p یعنی ۲ سلول سری و ۲ سلول موازی متصل کنید، با توجه به موازی بودن ۲ باتری، جریان شارژ برابر با ۲.۲ آمپر (۰.۵x2200x2) خواهد بود.
نحوه‌ی اتصال باتری ها در تصاویر موجود است. شارژ و دشارژ هر دو از پایه های p+ و p- صورت می‌گیرد. به طوری که در صورت اتصال به ولتاژ ۸.۴، این پایه‌ها ورودی و در صورت اتصال به مصرف کننده، خروجی خواهند بود.
در صورتی که بعد از اتصال باتری ها ماژول خروجی نداشت، باید یک بار شارژر را متصل کنید تا خروجی برقرار شود. با هر بار قطع اتصال باتری ها با ماژول، این عمل باید تکرار شود. همچنین پس از خالی شدن باتری ها تا ۰ درصد.

  راهنمای خرید اینترنتی جاکلیدی طرح اسکوئید گیم کد Triangle

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848


ویژگی و مشخصات ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848

تصاویر برای ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848

برچسب های لازم برای ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848 |
خرید اینترنتی ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848 |
مشخصات و قیمت ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژول محافظ شارژ و دشارژ باتری لیتیومی مدل ۲S-8A کد N848 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول