راهنمای خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۹۳

راهنمای  خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۹۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۹۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, ماژیک, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/ماژیک/

 

نقد و بررسی ماژیک تومبو مدل ۹۹۳

محصول مورد نظر شما یعنی ماژیک تومبو مدل ۹۹۳ در برند ماژیک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برند ژاپنی تومبو (Tombow) با سابقه قدیمی خود در صنعت نوشت افزار، محصولاتی کاربردی و با کیفیت را برای طراحان و نقاشان حرفه ای عرضه کرده است که یکی از این محصولات ماژیک ۲ سر تومبو می باشد که دارای یک سر قلمویی شکل و منعطف و یک نوک ماژیکی و باریک است. سر قلمویی شکل، به شما امکان ایجاد خطوط باریک، متوسط و پهن را (درست مثل یک قلمو آبرنگ) می دهد و نوک ماژیکی برای ایجاد خطوط دقیق و با پهنای یک دست استفاده می شود. جوهر این ماژیک بر پایه آب می باشد و به راحتی قابل ترکیب است. جنس نوک قلمویی شکل این ماژیک حالت ارتجاعی دارد و با ضربه بر روی کاغذ شکل خود را از دست نمی دهد. این قلمو مناسب انواع سبک های طراحی می باشد و برای رنگ آمیزی، تصویرسازی، نامه نگاری، دودل آرت، مینیاتور، بولت ژورنال و … کاربرد دارد. این ماژیک تحت لیسانس ژاپن و در کشور ویتنام تولید می شود

  راهنمای خرید اینترنتی تفنگ بازی مدل TFK 01 بسته 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژیک تومبو مدل ۹۹۳


ویژگی و مشخصات ماژیک تومبو مدل ۹۹۳

تصاویر برای ماژیک تومبو مدل ۹۹۳

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژیک تومبو مدل 993

برچسب های لازم برای ماژیک تومبو مدل ۹۹۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژیک تومبو مدل ۹۹۳ |
خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۹۳ |
مشخصات و قیمت ماژیک تومبو مدل ۹۹۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۹۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول