راهنمای خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۴۶

راهنمای  خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۴۶دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۴۶ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, ماژیک, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/ماژیک/

 

نقد و بررسی ماژیک تومبو مدل ۹۴۶

محصول مورد نظر شما یعنی ماژیک تومبو مدل ۹۴۶ در برند ماژیک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برند ژاپنی تومبو (Tombow) با سابقه قدیمی خود در صنعت نوشت افزار، محصولاتی کاربردی و با کیفیت را برای طراحان و نقاشان حرفه ای عرضه کرده است که یکی از این محصولات ماژیک ۲ سر تومبو می باشد که دارای یک سر قلمویی شکل و منعطف و یک نوک ماژیکی و باریک است. سر قلمویی شکل، به شما امکان ایجاد خطوط باریک، متوسط و پهن را (درست مثل یک قلمو آبرنگ) می دهد و نوک ماژیکی برای ایجاد خطوط دقیق و با پهنای یک دست استفاده می شود. جوهر این ماژیک بر پایه آب می باشد و به راحتی قابل ترکیب است. جنس نوک قلمویی شکل این ماژیک حالت ارتجاعی دارد و با ضربه بر روی کاغذ شکل خود را از دست نمی دهد. این قلمو مناسب انواع سبک های طراحی می باشد و برای رنگ آمیزی، تصویرسازی، نامه نگاری، دودل آرت، مینیاتور، بولت ژورنال و … کاربرد دارد. این ماژیک تحت لیسانس ژاپن و در کشور ویتنام تولید می شود

  راهنمای خرید اینترنتی کیبورد کرگ مدل Nano KEY2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژیک تومبو مدل ۹۴۶


ویژگی و مشخصات ماژیک تومبو مدل ۹۴۶

تصاویر برای ماژیک تومبو مدل ۹۴۶

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژیک تومبو مدل 946

برچسب های لازم برای ماژیک تومبو مدل ۹۴۶

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماژیک تومبو مدل ۹۴۶ |
خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۴۶ |
مشخصات و قیمت ماژیک تومبو مدل ۹۴۶ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماژیک تومبو مدل ۹۴۶ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول