راهنمای خرید اینترنتی کیبورد کرگ مدل Nano KEY2

راهنمای  خرید اینترنتی کیبورد کرگ مدل Nano KEY2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیبورد کرگ مدل Nano KEY2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, تجهیزات استودیویی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, میدی کیبورد و کنترلر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/تجهیزات استودیویی/میدی کیبورد و کنترلر/

 

نقد و بررسی کیبورد کرگ مدل Nano KEY2

محصول مورد نظر شما یعنی کیبورد کرگ مدل Nano KEY2 در برند میدی کیبورد و کنترلر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یک میدی کنترلر کوچک و بسیار کاربردی، صرفاً برای آهنگسازی و تنظیم طراحی و عرضه‌شده است. این محصول به‌مانند یک کیبورد، کلاویه هایی دارد که می‌توان به‌عنوان کیبورد میدی استفاده بشود. البته باید در نظر گرفت تاچ این دستگاه به‌مانند کیبورد کامپیوتر است و فقط می‌توان در حوزه‌ی آهنگسازی و تنظیم از آن استفاده کرد. با وصل کردن این کیبورد به کامپیوتر و با استفاده از یک نرم‌افزار آهنگسازی یا Daw می‌توان از این کیبورد استفاده نمود. با دکمه‌های سمت چپ این کیبورد می‌توانید از شبیه‌ساز ساستین، تغییر محدوده‌ی صدایی کلاویه‌ها و پیچ بند استفاده کنید. این دستگاه کوچک و قابل‌حمل برای آهنگسازان و تنظیم‌کنندگان عزیز طراحی و عرضه‌شده است و نمی‌توان از این کیبورد به‌عنوان کیبوردی برای تمرین استفاده کرد. . این کیبورد ابعادی به‌اندازه‌ی نصف کیبورد کامپیوتر دارد و به‌راحتی می‌توان آن را با لپ تاب و تبلت خود حمل کرد و از استفاده از آن لذت برد. شرکت کرگ باعرضه محصولاتی از قبیل کنترل میدی، میکسر و پد نیاز قشر وسیعی از آهنگسازان را برطرف ساخته است. می‌توان با تهیه این محصولات کوچک و سبک هرکجا از آن استفاده کرد. این کیبورد به‌خودی‌خود صدایی ندارد و فقط به‌عنوان یک کنترل میدی محسوب می‌شود با وصل کردن آن به یک DAW آهنگسازی و با کمک از صداهای سمپلر می‌توانید از آن استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی سرویس پذیرایی 9 پارچه سرامیکی طرح هندوانه یلدایی مدل شب یلدا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیبورد کرگ مدل Nano KEY2


ویژگی و مشخصات کیبورد کرگ مدل Nano KEY2

تصاویر برای کیبورد کرگ مدل Nano KEY2

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیبورد کرگ مدل Nano KEY2

برچسب های لازم برای کیبورد کرگ مدل Nano KEY2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیبورد کرگ مدل Nano KEY2 |
خرید اینترنتی کیبورد کرگ مدل Nano KEY2 |
مشخصات و قیمت کیبورد کرگ مدل Nano KEY2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیبورد کرگ مدل Nano KEY2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول