راهنمای خرید اینترنتی مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, روغن و ضد یخ خودرو, لوازم مصرفی خودرو, مکمل سوخت و روغن خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم مصرفی خودرو/روغن و ضد یخ خودرو/مکمل سوخت و روغن خودرو/

 

نقد و بررسی مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر در برند مکمل سوخت و روغن خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مصرف بالای بنزین خودرو، خوب کار نکردن موتور و کاهش سرعت و شتاب خودرو، دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد که اصلی‌ترین آن ته‌نشینی رسوبات و آلودگی‌ها در مسیر سوخت رسانی، انژکتور و همچنین در موتور خودرو است. این رسوبات و آلودگی‌ها باعث می‌شود موتور خودرو نتواند به‌صورت نرمال و خوب کار کند و درنتیجه مصرف بنزین افزایش پیدا کند و نیز سرعت و شتاب خودرو کاهش پیدا می‌کند. همچنین پائین آمدن درجه اکتان بنزین نیز می‌تواند دلیل دیگری در ایجاد این مشکلات باشد. محصول فوق یک مکمل سوخت و اکتان بوستر با برند خوشنام «فستر» (FASTER) است که در حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر عرضه شده و علاوه‌بر قیمت مناسب و رقابتی این کالا با محصولات مشابه برندهای دیگر، کیفیت بسیار خوبی داشته و پس‌از مصرف این مکمل می‌توان تاثیر محسوسی را در کاهش مصرف بنزین و همچنین افزایش سرعت و شتاب خودرو شاهد بود. عملکرد این مکمل به این‌صورت است که با اضافه کردن محتویات یک قوطی از آن به باک بنزین خودرو (همراه با ۳۰ تا ۷۰ لیتر بنزین)، کل مسیر سوخت رسانی را از رسوبات و آلودگی‌های موجود در انژکتور و موتور تمیز کرده (این محصول رسوبات موجود روی دریچه های انژکتور، سوپاپ‌های ورودی، شمع موتور و محفظه احتراق را از بین می‌برد و از تشکیل مجدد آنها جلوگیری می‌کند) و همچنین با بالا بردن درجه اکتان بنزین، به عملکرد بهتر موتور و انژکتور خودرو کمک کرده که درنتیجه با کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب و سرعت خودرو همراه خواهد بود. این ماده از تمام اجزای تشکیل دهنده سیستم تزریق سوخت مراقبت کرده و کل سیستم سوخت‌رسانی را از زنگ‌زدگی و خوردگی محافظت می‌کند. به‌علاوه تراکم و واکنش دریچه گاز را را بهبود می‌بخشد. تاثیر استفاده یکبار از این محصول تا حدود ۱۰۰۰ کیلومتر باقی خواهد ماند.

  راهنمای خرید اینترنتی دریل هیوندای مدل 2500

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

تصاویر برای مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

برچسب های لازم برای مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مکمل سوخت و اکتان فستر مدل M-1019 حجم ۳۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول