راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲

راهنمای  خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین، هواپیما و قطار, هواپیما و هلیکوپتر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/هواپیما و هلیکوپتر/

 

نقد و بررسی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲

محصول مورد نظر شما یعنی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲ در برند هواپیما و هلیکوپتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کالای پیش رو ماکت هواپیما ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲ با کیفیت بالایی است. این ماکت در حالتی که روی پایه قرارگیرد ابعادی معادل ۴۸x45x23 سانتی متر خواهد داشت. این مدل در مقیاس ۱ به ۱۲۵ از نمونه واقعی آن به رجیستر B-6057 که از مارچ ۲۰۰۵ در این ایرلاین چینی سرویس می دهد، ساخته شده است. دارای جزییات دقیق و کیفیت بسیار بالایی در ساخت می باشد. محصول پیش رو از جنس رزین با روش تولید دایکست بوده و دارای بدنه نسبتا سنگینی است و ساخت کشور چین می باشد. یک پایه زیبا برای این محصول تعبیه شده که شما میتوانید مدل خود را بر روی آن به نمایش بگذارید. این مدل که با جزئیات بالا و مقیاس بسیار دقیق ساخته شده هدیه ای مناسب برای دوستداران و کلکسیون داران هواپیما میباشد. امروزه شرکت های متنوعی در خصوص طراحی و ساخت ماکت های هواپیما فعالیت دارند. پرداختن به جزئیات و کیفیت بالا برای یک ماکت فاکتور بسیار مهمی محسوب میشود که محصول پیش رو از این نظر در سطح بالایی می باشد. مناسب برای آژانس ها وشرکت های هواپیمایی و شرکت های مرتبط هوایی بوده و همچنین قابل استفاده در منزل، محل کار و… به عنوان دکوری- تزئینی می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی بازی فکری واندر ورد مدل برج پله ای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲


ویژگی و مشخصات ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲

تصاویر برای ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲

برچسب های لازم برای ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲ |
خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲ |
مشخصات و قیمت ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین جنوبی کد ۳۳۴۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول