راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰

راهنمای  خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین، هواپیما و قطار, هواپیما و هلیکوپتر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/هواپیما و هلیکوپتر/

 

نقد و بررسی ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰

محصول مورد نظر شما یعنی ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰ در برند هواپیما و هلیکوپتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کالای پیش رو ماکت هواپیما ایرباس ۳۲۱-۳۳۰ تایلند Thai کد ۳۳۲۰ با کیفیت ساخت بالا است. این ماکت در حالتی که روی پایه قرارگیرد ابعادی معادل ۴۸x45x27 سانتی متر خواهد داشت وابعاد بسته بندی آن معادل ۴۴x44x14 سانتی متر است. این هواپیما در مقیاس ۱ به ۱۰۰ از نمونه واقعی ساخته شده و دارای جزییات دقیق و کیفیت بسیار بالایی در ساخت می باشد. محصول پیش رو از جنس رزین با روش تولید دایکست بوده و دارای بدنه نسبتا سنگینی به وزن ۱۱۹۴ گرم است و ساخت کشور چین می باشد. این مدل هواپیمایی کلکسیونی براساس یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی Thai ساخته شده است. یک پایه زیبا برای این محصول تعبیه شده که شما میتوانید مدل خود را بر روی آن به نمایش بگذارید. این مدل هواپیمای کلکسیونی براساس یکی از هواپیماهای واقعی ساخته شده است. این مدل که با جزئیات بالا و مقیاس بسیار دقیق ساخته شده هدیه ای مناسب برای دوستداران و کلکسیون داران هواپیما میباشد. امروزه شرکت های متنوعی در خصوص طراحی و ساخت ماکت های هواپیما فعالیت دارند. پرداختن به جزئیات و کیفیت بالا برای یک ماکت فاکتور بسیار مهمی محسوب میشود که محصول پیش رو از این نظر در سطح بالایی می باشد. مناسب برای آژانس ها وشرکت های هواپیمایی و شرکت های مرتبط هوایی بوده و همچنین قابل استفاده در منزل، محل کار و… به عنوان دکوری- تزئینی می باشد. مشتری عزیز شما می توانید با تکمیل سبد خرید خود با دیگر کالاهای فروشگاه ما، در زمان و هزینه ارسال صرفه جویی نمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰


ویژگی و مشخصات ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰

تصاویر برای ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰

برچسب های لازم برای ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰ |
خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰ |
مشخصات و قیمت ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس تایلند کد ۳۳۲۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول