راهنمای خرید اینترنتی کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY

راهنمای  خرید اینترنتی کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKYدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, کالسکه و کریر, گردش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/گردش و سفر/کالسکه و کریر/

 

نقد و بررسی کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY

محصول مورد نظر شما یعنی کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY در برند کالسکه و کریر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
محصولی که می‌بینیم کریر برند «گراکو» مدل (Junior Baby) است. این محصول این امکان را به شما می‌دهد تا از آن برای جابه‌جایی های کوتاه استفاده کنید. این کریر ابعادی برابر ۵۴ × ۴۲ × ۶۲ سانتی‌متر و وزنی برابر ۲.۷ کیلوگرم دارد. این کریر فریم (بدنه)ای از جنس پلاستیک و روکشی نرم و لطیف دارد. دسته این کریر با جنس پلاستیک محکم در ۴ وضعیت مختلف قابلیت تنظیم دارد. بنابراین با توجه به شرایط مختلف می‌توانید دسته آن را در هر وضعیتی که تمایل داشتید ثابت کنید.همچنین قسمت نشیمن‌گاه این کریر به کمربند ایمنی سه‌ نقطه‌ای مجهز شده است. این کریر با ظرفیت وزنی ۱۳ کیلوگرم از بدو تولد نوزاد تا ۱۲ ماهگی او کارایی دارد. از جمله قابلیت‌های این کریر می‌توان به قابلیت نصب آن به عنوان صندلی خودرو رو به عقب تا ۱۲ ماهگی اشاره کرد. علاوه بر این می‌توانید آن را به وسیله آداپتور ارائه شده به همراه این محصول، روی کالسکه‌های مدل Sky برند «گراکو» نصب کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی رژ لب مایع گلدن رز شماره 110

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY


ویژگی و مشخصات کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY

تصاویر برای کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY

برچسب های لازم برای کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY |
خرید اینترنتی کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY |
مشخصات و قیمت کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کریر گراکو مدل BABY JUNIUR SKY رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول