راهنمای خرید اینترنتی مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, مداد, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/مداد/

 

نقد و بررسی مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی در برند مداد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از این محصولات شرکت استدلر، مداد «تردیشن» (Tradition) استدلر است. این مداد با درجه‌ی سختی نوک HB می‌تواند برای نوشتن، طراحی و هاشور زدن مورد استفاده قرار بگیرد. در ضمن، این مداد از جمله مدادهای مناسب برای تست زدن هم محسوب می‌شود. چرا که از یک سو به دلیل نرمی نوک، کاغذ را پاره نمی‌کند و از سوی دیگر به دلیل ضخیم بودن نوک، می‌تواند در مدت زمان کم سطح نسبتاً زیادی را بپوشاند. علاوه بر این بدنه‌ی باریک شش‌ضلعی این محصول، به کاربر این امکان را می‌دهد که برای مدت طولانی و بدون خستگی از آن استفاده کند. این طراحی از لیز خوردن مداد روی میز و دیگر سطوح صاف جلوگیری می‌کند. پس اگر شما از جمله افراد علاقمند به طراحی با مداد یا در حال آماده شدن برای یک آزمون مهم هستید، مداد تردیشن استدلر را امتحان کنید. در ضمن این مداد، با بسته بندی مقوایی خود، می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای فرزند شما یا هر فرد دیگری باشد که به نحوی با مداد سر و کار دارد. شرکت «استدلر» (Staedtler) یکی از تولید کنندگان خلاق و مشهور لوازم تحریر در دنیا به حساب می‌آید. این شرکت از سال ۱۸۳۵ تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نوع لوازم تحریر با تنوع بسیار تولید کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب فوتبالیست ها آشنایی عجیب اثر علیرضا شریفی راد انتشارات دلهام جلد 1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی


ویژگی و مشخصات مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی

تصاویر برای مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی

برچسب های لازم برای مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی |
خرید اینترنتی مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی |
مشخصات و قیمت مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مداد استدلر مدل TRADITION بسته ۱۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول