راهنمای خرید اینترنتی هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم

راهنمای  خرید اینترنتی هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم

محصول مورد نظر شما یعنی هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هیزم فشرده کادوس، محصولی تولید شده توسط کمپانی ایرانی کادوس می باشد که این شرکت برای اولین بار موفق به تولید هیزم طبیعی شده است. این هیزم محصولی بسیار کاربردی در سفرهای طبیعتگردی، کوهنوردی و کمپینگ بوده و گرمای مطلوبی را تولید می کند.
همانطور که می دانید بسیاری از طبیعتگردان و کمپرها برپایی آتش در دل طبیعت را دوست دارند اما علاقه آن ها به طبیعت بیشتر از آتش است. به همین دلیل برای روشن کردن آتش به هیزمی نیاز دارند تا علاوه بر اینکه در مدت زمان طولانی آتش را روشن نگه دارد، با محیط زیست سازگار باشد و هوا را آلوده نکند. همچنین در هنگامی که با خانواده و دوستان به سفر و کمپینگ می روید، برای تهیه غذا و نیز جهت گرم کردن خود در هوای سرد به فکر روشن کردن آتش می افتید. برای این کار راه های زیادی به فکرتان می رسد، مثلا استفاده از شاخه ها یا چوب درختان. اما این کار آسیب و مشکلاتی به همراه دارد و با قطع شاخه درختان و سوختن چوب و هیزم های سنتی خسارت زیادی به طبیعت وارد می شود. در این صورت بهترین راه حل برای رفع این مشکل استفاده از هیزم فشرده شده Kadoos می باشد که می توان در فضای باز و کمپینگ به راحتی و بدون آسیب به محیط زیست، آتش برپا کرد تا علاوه بر گرم کردن خود، به طبخ غذا پرداخت و یا از نوشیدن یک فنجان چای خوش طعم بر روی آتش لذت برد.
کادوس اولین محصول ایرانی از فناوری هیزم فشرده شده است که از خاک اره متراکم تولید شده و ساختار آن بدون هیچ گونه چسب و مواد شیمیایی می باشد و به راحتی با یک ژل آتش زا روشن می شود. این هیزم یک سوخت پاک محسوب می شود که هیچ گونه آلودگی و کربن مونوکسید وارد هوا نمی کند؛ در نتیجه مورد توجه بسیاری از طبیعتگردان و دوستداران محیط زیست قرار گرفته است. از مزایای استفاده از این هیزم نسبت به هیزم های معمولی می توان به %۸۸ کربن مونوکسید کمتر و %۶۹ کاهش ذرات معلق در دود ناشی از هیزم های فشرده اشاره کرد.
این محصول فضای بسیار کمی را اشغال کرده و به راحتی قابلیت حمل و جا به جایی دارد. همچنین از آن جایی که از خاک اره و خرده چوب ساخته می شود، قطع هیچ گونه درختی را به طور مستقیم در پی نخواهد داشت. این ویژگی ها هیزم کادوس را به محصولی ایده آل در پیک نیک های خانوادگی، طبیعتگردی و کوهنوردی میباشد

  راهنمای خرید اینترنتی دستمال سر و گردن باف مدل Original Duck Blind 105588

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم


ویژگی و مشخصات هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم

تصاویر برای هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هیزم فشرده کد F2021 وزن 5 کیلوگرم

برچسب های لازم برای هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم |
خرید اینترنتی هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم |
مشخصات و قیمت هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هیزم فشرده کد F2021 وزن ۵ کیلوگرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول