راهنمای خرید اینترنتی پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1

راهنمای  خرید اینترنتی پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, روروک و واکر, سرگرمی و آموزشی, وسایل بازی و تجهیزات پارکی کودک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/وسایل بازی و تجهیزات پارکی کودک/روروک و واکر/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاغذ کرافت خوشه کد 28 بسته 100 عددی

پارک‌واکر برند «کول کرفت» با وزنی برابر ۹.۷ کیلوگرم و رنگ‌آمیزی شاد، وسیله‌ای ایمن و محکم جهت آموزش مهارت راه رفتن کودک بوده و تا  ۱۸ ماهگی او قابل استفاده است. “>

نقد و بررسی پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1

محصول مورد نظر شما یعنی پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1 در برند روروک و واکر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

پارک‌واکر برند امریکایی «کول کرفت» ترکیبی از واکر و پارک بازی کودک بوده و دو عملکرد جداگانه دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت شست‌و‌شو تمامی قطعات، چرخش ۳۶۰ درجه نشیمن‌گاه و‌ امکان جداسازی آن به راحتی، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است که آن را در مقایسه با سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

قسمت پارک‌ این محصول، ثابت بوده و کودک با قرار گرفتن در آن، به بازی می‌پردازد. بازی با اسباب‌بازی‌های پارک، تکان‌دادن حباب جغجغه‌ای و چرخش نشیمن‌گاه، به تقویت مهارت‌های حرکتی، بینایی و لامسه کودک کمک می‌کند. قابلیت تنظیم ارتفاع پارک، این امکان را می‌دهد تا کودک تا یک‌سالگی روی آن قرار بگیرد. بعد از قسمت پارک، به قسمت واکر می‌رسیم. واکر که به راحتی از قسمت زیرین کار جدا می‌شود، برای راه رفتن ایمن و کمک به حفظ تعادل کودک نوپا به کار شما می‌آید. کودک با کمک گرفتن از دسته واکر و هل دادن آن رو به جلو، راه‌ رفتن همراه با حس هیجان را تجربه می‌کند. تمامی قطعات این پارک‌واکر قابل شست‌و‌شو هستند، بنابراین با خیال راحت آن را در اختیار کودک قرار دهید.

  راهنمای خرید اینترنتی جاکلیدی طرح دانشگاه هنر تهران

پارک‌واکر برند «کول کرفت» با وزنی برابر ۹.۷ کیلوگرم و رنگ‌آمیزی شاد، وسیله‌ای ایمن و محکم جهت آموزش مهارت راه رفتن کودک بوده و تا  ۱۸ ماهگی او قابل استفاده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1


ویژگی و مشخصات پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1

تصاویر برای پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1

برچسب های لازم برای پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1 |
خرید اینترنتی پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1 |
مشخصات و قیمت پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پارک واکر کول کرفت مدل KA008-BRH1 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول