راهنمای خرید اینترنتی پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات

راهنمای  خرید اینترنتی پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ واتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پاوربانک (شارژر همراه), کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پاوربانک (شارژر همراه)/

 

نقد و بررسی پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات

محصول مورد نظر شما یعنی پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات در برند پاوربانک (شارژر همراه) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این محصول دارای سه پورت خروجی است که دوتای آن USB بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید گوشی‌های خود را با ولتاژ و شدت جریان خروجی ۵V~3A / 9V~2A / 12V~1.5A شارژ نمایید. همچنین این پاوربانک دارای یک پورت تایپ سی است که هم به عنوان ورودی و هم خروجی استفاده می شود. میزان خروجی پورت Type-C نیز برابر است با ۵V~3A / 9V~2.22A / 12V~1.5A که می‌توانید از آن بهره بگیرید. توجه داشته باشید که اگر چند دستگاه را همزمان به این پاور بانک متصل کنید، شدت خروجی‌هایی که گفته شد، میان آن‌ها تقسیم می‌شوند. توجه داشته باشید که ولتاژ و شدت جریان خروجی کلی این پاوربانک برابر با ۵V~3A است.
پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بیسوس دارای دو پورت ورودی نیز بوده که شامل پورت‌های میکرو یو اس بی و تایپ سی می‌شود و باعث شده تا بتوانید به راحتی با این کابل‌ها این پاوربانک را شارژ کنید. ولتاژ و شدت جریان ورودی هر کدام از این درگاه‌ها متفاوت هستند و به این قرار است: حداکثر ولتاژ و شدت جریان ورودی درگاه میکرو یو اس بی: ۵V~2A / 9V~2A و حداکثر ولتاژ و شدت جریان ورودی درگاه تایپ سی نیز برابر با ۵V~3A / 9V~2A است.
پاوربانک Baseus Bipow از یک چیپست هوشمند بهره می‌برد که قادر است از باتری گوشی شما در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه محافظت کند. به گونه ای که شدت جریان خروجی از پاوربانک را با شدت جریان ورودی گوشی شما هماهنگ می کند تا هیچ گونه آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود. اما در کنار آن پاوربانک به‌طور کلی از ایمنی‌های مختلفی بهره می‌برد که استفاده از آن را بسیار استاندارد و قابل اعتماد می‌سازد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل 1536 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 10T Lite 5G

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات


ویژگی و مشخصات پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات

تصاویر برای پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات

برچسب های لازم برای پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات |
خرید اینترنتی پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات |
مشخصات و قیمت پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پاوربانک ۱۰۰۰۰ بیسوس PPDML-L01 توان ۲۰ وات رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول