راهنمای خرید اینترنتی پتو نجات مدل FIRSTIME

راهنمای  خرید اینترنتی پتو نجات مدل FIRSTIMEدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پتو نجات مدل FIRSTIME توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی پتو نجات مدل FIRSTIME

محصول مورد نظر شما یعنی پتو نجات مدل FIRSTIME در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همراه داشتن یک پتوی نجات برای همه طبیعت‌گردها و به‌خصوص کوهنوردان و غارنوردها یک ضرورت است. این وسیله کم حجم حتی می‎‌تواند شما را از خطر مرگ نجات دهد. پتوی نجات یک وسیله سبک، کم‌حجم و بسیار کاربردی است که باید در کیت بقا یا کوله‌پشتی هر طبیعت‌گرد وجود داشته باشد. به‌خصوص برای گردشگران ماجراجو که صعود در برف یا کندوکاو در دل غارها و دره‌‍‌های سرد و تاریک را تجربه می‌کنند، همراه داشتن این ابزار در لیست «تجهیزات سفر» یک ضرورت است. کوهنوردان، طبیعت‌گردها، غارنوردها، دره‌نوردها، اسکی‌بازها و همه افرادی که به‌نوعی ماجراجویی در طبیعت را تجربه می‌کنند باید حداقل یک پتوی نجات در کوله‌پشتی خود داشته باشند تا در مواجه با موارد اضطراری از جان خود در مقابل باران، برف، سرما و تبعات بعدی آن حفاظت کنند. این وسیله کاربردی ترکیبی از پلاستیک و آلیاژ آلومنیوم است و وظیفه اصلی آن حفظ دمای بدن در مقابل باد و سرما است. پتوی نجات همانند پتوی مسافرتی نیست که صرفا برای یک خواب راحت در طبیعت از آن استفاده کنید. همه طبیعت‌گردهایی که قصد بیتوته شبانه در طبیعت را دارند باید تجهیزات لازم برای شب‌مانی مثل چادر، کیسه خواب و زیرانداز همراه خود داشته باشند؛ اما در مواردی که دسترسی به این تجهیزات میسر نیست، یک پتوی نجات می‌تواند ناجی شما باشد. در واقع باید گفت این وسیله بیشتر از اینکه ابزاری برای خواب راحت در طبیعت باشد، ابزاری برای بقاء و نجات جان افراد است. استفاده از پتوی نجات فقط به طبیعت‌گردها و افراد ماجراجو محدود نمی‌شود. این ابزار در موارد مواجهه با زلزله، سیل و بلایای طبیعی، تصادفات رانندگی و به‌طورکلی هر شرایطی که نجات جان افراد در اولویت است، کاربرد دارد. می‌توانید از این وسیله برای ساخت یک سرپناه موقت در مقابل باران استفاده کنید. این ابزار ضد آب است و در شرایط بارانی حتی می‌توان از آن به‌جای پانچو استفاده کرد. همچنین در صورتی که نیاز به آب آشامیدنی دارید می‌توانید از این ابزار برای جمع‌آوری آب باران استفاده کنید

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کینگ پاور مدل AA22 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پتو نجات مدل FIRSTIME


ویژگی و مشخصات پتو نجات مدل FIRSTIME

تصاویر برای پتو نجات مدل FIRSTIME

برچسب های لازم برای پتو نجات مدل FIRSTIME

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پتو نجات مدل FIRSTIME |
خرید اینترنتی پتو نجات مدل FIRSTIME |
مشخصات و قیمت پتو نجات مدل FIRSTIME |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پتو نجات مدل FIRSTIME رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول