راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT

راهنمای  خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BTدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دستگاه پخش خودرو, سیستم صوتی و تصویری خودرو, لوازم جانبی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/سیستم صوتی و تصویری خودرو/دستگاه پخش خودرو/

 

  راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس 200-330 چین جنوبی کد 3342

“>

نقد و بررسی پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT

محصول مورد نظر شما یعنی پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT در برند دستگاه پخش خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کمپانی «پایونیر» (Pioneer) با تولید مدل «AVH-X5750BT»، درواقع یک دستگاه پخش ۲ دین را ارائه کرده است. این محصول دارای یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی از نوع لمسی است که به‌وسیله‌ی آن شما می‌توانید در داخل خودرو، علاوه بر گوش کردن به موسیقی، فیلم و یا عکس تماشا کنید و یا در صورت اتصال دوربین خودرو به آن، تصویر ضبط شده از آن را ببینید. برای امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها با این دستگاه، در قسمت پشتی بدنه‌ی آن یک عدد پورت USB تعبیه شده است و به وسیله‌ی یک کابل USB شما می‌توانید فلش مموری خود را به آن متصل کنید. همچنین تکنولوژی بلوتوث تعبیه شده در آن، امکان ارسال فایل‌ها را به صورت بی‌سیم فراهم می‌کند. علاوه بر آن، AVH-X5750BT مجهز به یک پورت AUX است که امکان اتصال مستقیم انواع پخش‌کننده‌های قابل حمل را به این مدل فراهم می‌کند. همچنین به وسیله‌ی یک کابل USB شما می‌توانید موبایل‌هایی که دارای یکی از سیستم‌عامل‌های اندروید و یا iOS هستند را به این دستگاه متصل کنید و از فایل‌های موجود در آن‌ در خودرو استفاده کنید. با اینکه امروزه، در اکثر مواقع، برای پخش موسیقی، از فلش مموی استفاده می‌شود، اما برای اینکه کاربران بتوانند از فایل‌های قدیمی‌تر خود استفاده کنند، امکان پخش DVD در این دستگاه تعبیه شده است. برای توضیح بیشتر درباره‌ی این محصول باید گفت که کیفیت صدای آن ۲۴ بیتی است که لذت گوش کردن به صدایی مناسب را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، برای اینکه در سطوح بالای صدا، کیفیت آن تغییر نکند، این مدل مجهز به قدرت خروجی ۲۰۰ واتی است. در صورتی که صدای بیس موسیقی شما را به وجد می‌آورد، می‌توانید برای تقویت این سطح صدا، پخش‌کننده‌ی خود را مستقیما از طریق خروجی تعبیه شده در آن به ساب‌ووفر متصل کنید. جالب است بدانید این مدل با پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری متنوع، برای کاربر امکان پخش اکثر فایل‌های موجود را فراهم می‌کند. علاوه بر امکانات مذکور، این مدل، دارای قابلیتی جالب به نام Mixtrax است که پخش موسیقی را هیجان‌انگیز می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که پایان یافتن یک فایل موسیقی، با کاهش تدریجی صدا انجام شود و پس از آن، فایل بعدی با افزایش تدریجی صدا شروع شود.

  راهنمای خرید اینترنتی درب منبع انبساط دینا پارت کد 33 مناسب برای پژو 206

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT


ویژگی و مشخصات پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT

سایز DIN
2DIN
قابلیت جدا شدن پنل
ندارد
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
بله
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
محل قرارگیری پورت USB
پشت
بلوتوث
دارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
ندارد
پشتیبانی از دوربین خودرو
دارد
دیسک قابل پذیرش
DVD
کیفیت صدا
۲۴ بیت
خروجی مستقیم ساب ووفر
دارد
رادیو
دارد

تصاویر برای پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT

برچسب های لازم برای پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT |
خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT |
مشخصات و قیمت پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X5750BT رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول