راهنمای خرید اینترنتی چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1

راهنمای  خرید اینترنتی چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چاقوی سفر و ابزار چند کاره, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چاقوی سفر و ابزار چند کاره/

 

نقد و بررسی چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1

محصول مورد نظر شما یعنی چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1 در برند چاقوی سفر و ابزار چند کاره می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پس از جنگ جهانی دوم، ارتش آمریکا به ابزارآلاتی مجهز شد که نیاز سربازان به بسیاری از ادوات را بر طرف می‌کرد. ابزارهایی بسیار مقاوم که به مرور زمان کند نشده و نیاز به تیز کردن نداشتند، چاقوهایی که با آن‌ها سخت‌ترین چوب‌ها نیز مانند لاستیک نرم و قابل تیز کردن می‌شدند، در باز کن‌هایی که کنسروها و بطری‌های نوشابه را به سادگی باز می‌کردند، و دیگر ابزارهایی که تنها در یک کف دست جا می‌شدند. زمانی که سربازان آمریکایی نام آن‌ها را جویا شدند، به یک لغت خشن و زمخت آلمانی رسیدند که به معنی “چاقوی سوییسی افسران” بود. با ورود یک جزء جدید به فرهنگ آمریکایی، لغتی جدید نیز به زبان مردم آمریکا اضافه شد که “چاقوی ارتشی سوییسی” بود. نامی که امروزه با برند Wenger گره خورده و تاریخچه آن، همگام با تاریخچه صد و چند ساله Wenger جلو می‌رود. این شرکت، یکی از دو سازنده چاقوهای سوییسی در دنیاست.
امروزه چاقوهای ساخته شده توسط Wenger تنها یک چاقو نیستند. آن‌ها بسته به مدل می‌توانند در خود سوهان ناخن، درب باز کن کنسرو، درب باز کن بطری، چوب پنبه باز کن، قیچی، پیچ گوشتی چهارسو و دو سو، اره، سوهان فلز، مته، پنس، خلال دندان، قلاب، ذره بین، خودکار، پوست کن میوه، آچار آلن، انبردست، قطب نما، خط کش و… داشته باشند. البته این ابزار آلات کیفیت همان چاقوی سوئیسی را دارند. همان چاقویی که ارتش آمریکا برای سربازان خود تهیه کرد.
همچنین، این شرکت برای شما محصولات متنوع دیگری از جمله فندک‌های خاص، کیف‌ها و کوله‌های سفری، کاری و دانش‌آموزی، ساعت‌های سوییسی و… را تولید کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کد 1618 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ galaxy A03 S

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1


ویژگی و مشخصات چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1

نوع چاقو
دسته دار
در بازکن بطری
دارد
چوب پنبه بازکن
دارد
کنسرو بازکن
دارد
سوهان ناخن
دارد
پنس
دارد
خلال دندان
دارد
جنس دسته
پلاستیک

تصاویر برای چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1

برچسب های لازم برای چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1 |
خرید اینترنتی چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1 |
مشخصات و قیمت چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چاقوی ونگر مدل Evo Post Auto P1 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول