راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE

راهنمای  خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINEدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چراغ قوه, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چراغ قوه/

 

نقد و بررسی چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE

محصول مورد نظر شما یعنی چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE در برند چراغ قوه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پرتو نور یک تابش الکترومغناطیس حاوی فوتون، با طول موج ۳۸۰ تا ۷۴۰ نانومتر است که به چشم انسان و دیگر موجودات این نور مرئی دیده می‌شود. اعصاب بینایی انسان توسط شبکیه به مغز متصل می‌شوند و تصویر اجسام در ابتدا روی شبکیه منعکس شده و سپس به مغز منتقل می‌شود. در محیط‌های تاریک انسان‌ها قادر به دیدن اجسامی که هیچ نوری از خود ساطع نمی‌کنند، نیستند. این ناتوانی به‌دلیل محدودیت‌هایی است که ساختار چشم به‌خصوص قرنیه و شبکیه انسان ایجاد می‌کند. اما انسان با قدرت ذهن به مبارزه با تاریکی رفته و از سالیان دور، پس از اختراع آتش، وسایلی ابداع کرده که نیاز خود به نور در محیط‌های تاریک را برطرف کند. چراغ قوه‌ها یکی از این وسایل هستند که به‌راحتی قابل حمل‌اند و با توجه به نوع کاربری در انواع مختلف ساخته می‌شوند. اما مهم‌ترین خصوصیات یک چراغ که می‌تواند آن‌را از بقیه متمایز کند، راحتی و سهولت کاربری، میزان بازده انرژی و طول عمر آن و شدت نور تولیدی چراغ است. یکی از انواع چراغ‌قوه‌ها که نحوه حمل بسیار آسان دارد و به نوعی هندزفری چراغ‌قوه‌ها شناخته می‌شود، «هدلامپ» یا «چراغ پیشانی» است. برای چراغ‌های پیشانی که به‌صورت مستقیم روی سر قرار می‌گیرند، حجم و جرم آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراغ‌های پیشانی کم‌حجم، منبع انرژی‌شان (باتری استاندارد یا قابل شارژ) ظرفیت کمی برای ذخیره انرژی دارد. با توجه به کاهش حجم و وزن چراغ به‌منظور به حداکثر رساندن راحتی کاربر، جهت مدیریت انرژی از چراغ‌های LED و یک سیستم الکترونیکی داخلی استفاده می‌شود. چراغ قوه (Industrial 6 LED HDL33AINE Headlight) از سری هدلامپ‌های شرکت (Energizer) با اندازه ۴۷ × ۷۲ میلی‌متر و وزن به‌همراه باتری ۸۱ گرم است. این چراغ‌قوه دارای نور سفید مهتابی بسیار شفاف بوده که توسط ۶ عدد لامپ LED ایجاد می‌شود و انرژی مورد نیاز آن توسط ۳ باتری داخلی از نوع نیم قلمی (AAA) تأمین می‌شود. این چراغ دارای چهار حالت روشنایی، حالت Area با قدرت روشنایی ۹۵ لومن به‌مدت ۸.۵ ساعت، حالت Sport و حالت Flood و حالت Red است.

  راهنمای خرید اینترنتی دسته بکس تی 1/4 درایو مدل DT14

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE


ویژگی و مشخصات چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE

تصاویر برای چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE

برچسب های لازم برای چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE |
خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE |
مشخصات و قیمت چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل اینداستریال ۶ ال ای دی کد HDL33AINE رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول