راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000

راهنمای  خرید اینترنتی چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چراغ قوه, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چراغ قوه/

 

نقد و بررسی چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000

محصول مورد نظر شما یعنی چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000 در برند چراغ قوه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برند جی پاس با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه عرضه لوازم خانگی و روشنایی و ابزارآلات به خوبی درخشیده و بیش از ۱۵۰۰ محصول را تا کنون عرضه کرده است .یکی از این دستگاهها چراغ قوه شارژی ضد خوردگی و ضد ضربه با بدنه ای از جنس آلومینیوم با گرید آلیاژ آلومینیوم به کار رفته در بدنه هواپیما ، مدل GFL51000 می باشد . منبع نور دستگاه یک عدد ال ای دی نوع CREE می باشد . عمر ال ای دی دستگاه بیش از ۱۵۰۰۰۰ ساعت بوده ، دستگاه با یک باتری مخصوص شارژی نوع لیتیوم – یون با ولتاژ ۳.۷ ولت ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت کار می کند . مدت زمان شارژ ۸ ساعت بوده و شارژ توسط یک آداپتور که همراه دستگاه ارائه شده است و ال ای دی سبز و قرمز برای نمایش شارژ کامل و امکان قطع اتوماتیک شارژ را دارد ، انجام می شود . با این چراغ قوه می توان بطور پیوسته به مدت ۳ ساعت با نور قوی با یک بار شارژ از دستگاه استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی 70 لیتری طرح ارتشی مدل فنردار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000


ویژگی و مشخصات چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000

تصاویر برای چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000

برچسب های لازم برای چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000 |
خرید اینترنتی چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000 |
مشخصات و قیمت چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه جی پاس مدل GFL51000 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول